Zit momenteel even met mijn handen in het haar.
Mijn zoontje van ruim 2,5 wordt nu al een paar dagen om 5.00 uur wakker en is dan echt klaarwakker!! Hij begint dan eerst gezellig even te kletsen , maar als er dan vervolgens niemand komt, begint hij te roepen en te gillen. Hij wil er gewoon uit.
Ik ga de eerste keer altijd even naar hem toe om te zeggen dat het nog ‘midden in de nacht’ is (op zijn kamer hebben we goed verduisteringsgordijnen, dus het is ook echt nog donker) en meestal blijft hij dan weer een kwartier tot half uurtje stil. Maar daarna werkt dat niet meer en zitten we met de ellende. Want zo voelt het op dit moment wel.
Tussen 6 en 6.30 uur krijgt hij dan een mandje met speelgoed en dan is hij weer een half uurtje zoet.
Als hij dan rond een uur of 7 aangekleed wordt, is hij al moe en zit hard te geeuwen en is de rest van de dag niet meer te genieten.'
Wat moet ik hier nou mee??? Ik vind het bovendien lastig om hem te laten huilen/ gillen (uit nijd), omdat we nog een jonger zoontje hebben die daar wakker van wordt.
Hij slaapt nog wel tussen de middag, maar dat is meestal niet langer dan 2 uur. Moet ik dat slaapje er helemaal afhalen?? Zou dat werken? Volgens mij heeft 'ie dat slaapje echt nog wel nodig.Ook gaat hij 's avonds gewoon rond 7 uur naar bed.
Het heeft toch ook geen zin om hem 's avonds langer op te laten blijven?? Hij is echt wel moe om 7 uur en valt altijd snel in slaap.
Ik weet het echt even niet meer!! Ben ontzettend moe, we waren juist zo blij dat ons andere zoontje na 11 maanden eindelijk doorsliep
Hopelijk hebben jullie wat tips!!
Alvast bedankt iig!