Joeheeee! Eva is overdag zindelijk! Ze plast en poept volop op het potje en de wc, dus ik ben helemaal trots op haar. Ze wil zelf ook echt geen luier meer aan, want dat heeft ‘K3 ook niet he mama’? En als K3 dat niet heeft, wil zij het ook niet haha.
Ze heeft eigenlijk ook geen ongelukjes meer, dus ik kan wel zeggen dat ze zindelijk is. Nu zit ik er alleen 's nachts nog een beetje mee, wat ik dan het beste kan doen. Ze is nu aan het leren om zonder slaapzak te slapen, wat best nog een klus is, maar dat komt wel goed. Ik doe haar nu een luierbroekje aan 's nachts en daar heeft ze dan 's ochtends wel wat plas in. Maar dat is alleen omdat ze weet dat het dan kan/mag zeg maar. Ik wil eigenlijk een potje ofzo op haar kamer zetten, omdat we de klink van haar deur zo hebben gezet dat ze er zelf niet uit kan (ze kwam steeds haar kamer uit). Ze kan dus niet zelf naar de badkamer. Bovendien gooit ze zelf haar plasje weg, maar laatst mikte ze net langs de wc. Ik doe het liever onder toezicht. Ik weet ook niet zeker of ze dan zelf weer in bed gaat liggen, of geneigd is om naar ons te komen. Mijn voorkeur gaat nu dus uit naar plassen op haar kamer. Dan moet ze wel haar slaapzak uit. En een lichtje hebben dat ze zelf aan kan maken.
Hoe doen jullie dat 's nachts?
Groetjes Rainbow