S' nachts weer wakker

Hoi, hoi

Mijn dochter is nu 9 1/2 maanden en nou word ze sinds een week s’ nachts gillend wakker! Ze gaat dan alleen maar weer slapen als ze een flesje krijgt, we hebben al van alles geprobeerd; natuurlijk troosten en weer weg lopen, flesje water, schone luier, en we staan “echt” niet meteen naast haar bed als ze aan het huilen is! En laten huilen daar wordt je echt knetter gek van want dat houd ze echt oneindig vol! (afgelopen nacht nog “1 1/2” uur lang pffff)
Ze is van de week wel verkouden geweest maar dat is niet de eerste keer!
Kan dit een sprongetje zijn? en wat denken jullie wat ik s’ nachts moet doen want misschien denk ze nu wel dat ze elke nacht een flesje krijgt!!

p.s. tandjes zijn ook nog niet in zicht!

lieve groet,
Monique mama van Silver!

Hallo,
Allereerst wat vervelend voor je dochtertje, dat ze midden in de nacht ineens gillend wakker wordt. En natuurlijk ook vervelend voor jullie, dat ze zo moet huilen. Je schrijft, dat je haar 1 1/2 uur hebt laten huilen…poehe, das wel heel lang. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om mijn kindje te laten huilen. Daar raakt een kind alleen maar nog meer overstuur van. Dan slaapt het ook niet meer rustig als het dan uiteindelijk in slaap valt. Bovendien slikt het bij het huilen zo veel lucht in, dat dat ook nog weer dwars kan gaan zitten. Misschien droomt ze naar en kun je een tijd lang bij haar gaan zitten of liggen, totdat ze weer slaapt. Ik zou het anders ook niet weten. Wel heel naar! Hopelijk komt het snel weer goed.
sterkte, warme groet, Anne

hoi Monique,

Silver (leuke naam trouwens) zit tussen 2 sprongen in (8,5 maand en 11 maanden) dus t zou best een sprong kunnen zijn.

Of (heb geen idee, die van mij is pas 14 wk…) zou het kunnen zijn dat ze voor het eerst aan het dromen is??

Tandjes zouden natuurlijk ook kunnen! Heb je al gezocht naar ‘witte puntjes’?

Erg veel heb je hier trouwens niet aan he

Iig veel succes ermee!

Groetjes Elly

Hoi,
Onze zoon begon zo’n twee weken terug ook ineens met s’nachts gillen, en alleen maar willen slapen na een flesje. Ik heb er steeds maar gewoon gehoor aan gegeven, en laat hem s’nachts niet al te lang huilen. Ik zag er eerst ook nog niets van, maar uiteindelijk bleek anderhalve week later toch dat de tandjes er door kwamen! Dus misschien bij jullie ook het begin van de tandjes. Inmiddels zijn de tandjes door het tandvlees heen gekomen, hij heeft er overdag nog wel last van maar de nachten slaapt ie nu weer gewoon door door. Het is bij ons dus niet zo geweest dat hij echt gewend is aan die flesjes s’nachts, want nu vraagt hij er niet meer om.

Hoop maar dat het bij jullie net zo gaat, en je dochter binnenkort weer lekker doorslaapt!

Succes
Groetjes Carolien.

Sorry Annemariposa ik heb het niet zo duidelijk geschreven lees ik net, maar ik laat haar natuurlijk niet 1 1/2 uur huilen zonder dat ik bij haar ben geweest! dat zou inderdaad wel heel erg zielig zijn! maar ik ga om de 15 min wel even kijken en haar een aai over haar bol geven, alleen als ik dan weer weg loop dan huilt ze weer en houd pas op als ik de fles geef, dus daar heb ik na 1 /12 uur maar aan toegeven!
Maar tot mijn verbazing werd ik vanmorgen om 6 uur wakker en mevr had heeeeeerlijk door geslapen, misschien dan toch een sprongetje?

witte puntjes wat kan duiden op tandjes zijn nog niet in zicht! laat bloeiertje!

Lieve groet,
Monique

Bij 9,5 maand zit ook een sprong. Kan zijn dat ze daar ook mee bezig is. Dat gaat nogal eens gepaard met verstoorde nachtrust.

Groetekes, Sje

een dikke vette sprong hoor! en ik kan je vast vertellen een pittige!
vandaar dat snacht’s wakker zijn.

succes en hopelijk is de sprong snel voorbij!

Groetjes Gytha