's nachts vaak huilen

hallo!

Mijn meisje sliep altijd erg goed, vanaf de eerste week sliep ze al door.
Nu sinds 1 week huilt ze een aantal keer per nacht. als ik dan even naar haar toe ga, speentje erin etc dan slaapt ze ook direct weer door laten huilen heeft geen zin, da wordt ze echt wakker, en duurt het langer om haar weer in slaap te krijgen. Hoe komt dit ineens? heeft iemand dit ook meegemaakt? tips om haar weer door te laten slapen?

Emma is nu 6 maanden en 2 weken

Groetjes Gidget

ik denk dat ze in de 29 weken sprong zit, dan beseffen ze dat mama ze alleen kan laten. probeer veel kiekeboe spelletjes. dan weten ze dat mama niet voor eeuwig wegloopt maar telkens weer terugkomt

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi
ja daar lijkt het wel ok, kiekeboe me suf de laatste tijd…
maar het gekke is dat ze niet echt wakker is, ze heeft zelfs haar ogen nog dicht…
hoelang duurt die sprong?

groetjes Gidget

Dat klinkt inderdaad als een sprongetje. Wisselt per kind hoe lang het duurt, dus gewoon even afwachten. Kijk ook even in Mama’s hoekje, daar is een topic met daarin alle sprongetjes (heet ook Sprongetje, volgens mij). Zie je precies wanneer etc.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

rico doet dat de laatste tijd ook schreeuwen in zn slaap…
misschien dromen kleintjes dan toch?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ook hier eentje die huilt en gilt in zijn slaap af en toe. Volgens mij dromen die kleintjes ook wel.

Leuke foto Inge en je ziet je blonde plukken goed

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

inderdaad een leuke foto inge!!!
daar staan jullie leuk op!!

groetjes!

karin

Hoi Gidget,

Julia (morgen 7 maanden) begon ook opeens te huilen 's nachts. Echt uit het niets. Ze huilde dan met dichte ogen. Ik denk dat het enerzijds komt door het sprongetje (dromen) en anderzijds door een soort verlatingsangst. Ze worden rond deze tijd wel eenkennig zeggen ze. Ik weet het ook niet heel goed. Bij ons helpt door laten huilen ook niet, dan gaat ze alleen maar harder gillen en huilen. Heeft Emma al tandjes? Dat zou ook nog mee kunnen spelen. Nu Julia een wit randje heeft, huilt ze vooral 's nachts meer, is ze onrustiger en kucht ze veel. Als we naast haar blijven zitten valt ze meestal weer in slaap…Vervelend, maar het is niet raar gezien haar leeftijd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hoi
Ja Emma heeft al 2 tanden! gek genoeg heeft ze daar helemaal geen last van gehad.
Ik hou het maar op een sprongetje?verlatingsangst en hoop dat het snel weer overgaat.

Bedankt!

Hier ook huilen met dichte oogjes soms. Dromen doen ze zeker al hoor. En eenkennigheid/verlatingsangst gaat bovendien vaak gepaard met enge dromen. Dus alles kan. En als er dan ook nog tandjes meespelen…berg je dan maar. Haha.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker