hoi lieve mede mama’s e.a
Ik ben nieuw op deze site en heb me nog niet netjes voorgesteld dat zal ik zo snel mogelijk doen,
Ik heb echter een heel vervelend probleem:
Ik heb een wolk van een dochter, ze is nu bijna 9 mnd, maar vertikt het nu sinds een dikke week om ‘’ s avonds te gaan slapen, het begon enkele weken terug al met haar laatste voeding, die krijgt ze om 8 uur een pyamapapje, voorheen dronk ze de fles zonder probleem leeg en kon ik haar daarna rustig na boven in haar bedje brengen, ze gaat altijd wakker haar bedje in, ook overdag, dat was nooit een probleem, huilen deed ze ook nooit, meestal sliep ze zo na 10 minuutjes.
maar nu drinkt ze met mazzel de laatste voeding pas als ze in bed ligt!!
daarbij is ze dan helemaal gehypert en blijft krijsen tot wel 3 uur lang!!!
ik heb alles gebrobeerd!!
Ze is al van nature een erg druk en overprikkeld kindje dus ik probeer zoveel mogelijk rust te brengen zeker voor het slapen gaan, MAAR NU ZIJN HET ECHT DRAMA’S!!!
voorheen sliep ze in een safe-t sleep maar dame is zo sterk , ze weet zich dr uit te wurmen en staat dan recht op krijsend in bed.
Nu ligt ze in een dun trappelzakje maar ze kruipt het hele bed door, en geeft niet toe aan haar vermoeidheid.
overdag is het geen probleem dan gaat ze op haar gezette tijden heerlijk slapen.
maar ik weet niet meer hoe ik het 's avonds/nacht moet aanpakken!! Ik ben onderhand helemaal uitgeput word gebroken wakker, want als ze 's nachts wakker word gebeurd het hele ritueel van voor af aan!!
Ze lijkt wel woedend te zijn als ze s’avonds na boven moet.
uit razen is ook geen optie want ze krijst zich zelf tot hyperventileren aan toe, kletsnat van het zweet is ze dan.
en als ik dr bij ben is het goed…dan is ze rustig…houd ze me heletijd in de gaten en speelt ze rustig met haar knuffeltjes in bed…maar slapen HO MAAR!!
iK houd dit niet vol zo!!
Hoort het bij de leeftijd? bij mn man blijft ze ook doorkrijsen, heeft iemand hier ervaring mee en PLEASE!!! GOEDE TIPS ZIJN WELKOM!!
ik heb haar al 2 keer paracetamol gegeven omdat ik dacht dat het last van haar boventandjes kan zijn maar dat is het niet want zodra ik bij haar ben is het zo over!! en overdag zou ze dan toch ook last moeten hebben? daarbij kan ik haar niet iedere nacht een paracetamol geven, maar ik trek het zo niet!! Daarbij heb ik zelf ook nog last van Chronische hyperventilatie, stress en heel weinig nachtrust maakt dit alleen nog maar erger.
wie ow wie heeft ervaring???
liefs Ann