S nachts niet in eigen bedje: Yes gelukt!

En goudvisje,

Hoe is het met de voetenzak gegaan??

O,ja mijn eerste zoon gaf ook bijna geen voeding terug, wel van dat waterige met een melkvlokjes wat heel zuur rook. Bleek een verborgen reflux te zijn.

Niet dat het dat is hoor, maar ff de ervaring van hier vertellen

Gewijzigd door - babzie6 op 17 Oct 2011 20:41:29

Ze wilde ook niet in de voetenzak maar gister bedacht ik me ineens iets…
Toen de kraamverzorgster er nog was lieten we Amy eerst een poosje op schoot slapen en dan tilden we haar over in haar bedje.
Dus gister overdag heb ik haar na elke voeding eerst 10 minuten bij me op schoot laten slapen en daarna in haar bedje gelegd. En het heeft geholpen! Ze heeft keurig in haar eigen bedje geslapen. Nou had ze gisteravond erg last van krampjes dus heb ik haar afgelopen nacht nog wel bij me gehad maar vannacht gaan we proberen haar in haar eigen bedje te laten slapen op deze zelfde manier. Hopelijk lukt het en is het hiermee klaar!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Ik hoop dat het helpt, maar ik ken ook iemand die dit deed en haar dochter is nu 1 jaar en kan nog steeds niet zonder hulp van ouders in slaap vallen.

Ze moeten haar wiegen of op schoot in slaap laten vallen. Weet niet of je daar op zit te wachten…

Maar je kan het natuurlijk ook een paar keer uitproberen en dan het weer wijzigen.

We hoeven haar niet in slaap te wiegen maar ze valt tijdens de borstvoeding altijd in slaap. Ik laat haar dus eerst 10 minuutjes op schoot slapen en dan gaat ze in haar eigen bedje. Als ze straks wat meer wakker is zal ik haar ook heus wel eens wakker in bedje leggen maar dat is nu gewoon nog niet aan de orde omdat ze tijdens de voeding al in slaap valt…
Snachts nog niet in haar eigen bedje geslapen… ze heeft nu 2 avonden op rij krampjes gehad en sliep dan pas 00.00 uur.
Gelukkig vannacht wel 00.00 uur laatste voeding gehad en toen 4.45!

Nou dat is al weer fijn dat ze bijna 5 uurtjes geslapen heeft.

Ik was even vergeten dat ze nog maar 2 weekjes was. Toen heb ik ook mijn zoontje in slaap laten vallen en dan weggelegd hoor, maar dacht dat je kleintje al wat ouder was. Sorry!

Heb je wat voor de krampjes??
Ik heb hier sab simplex gebruikt en dat werkte super. Na de eerste keer was Robbe van z’n krampjes af.

Groetjes

Ik ben op een tarwe dieet om krampjes te voorkomen. Ze heeft tot nu toe nog maar 4 keer krampjes gehad. En we hebben er infacol voor, maar geen idee of het helpt…
Sylvie had vanaf de allereerste dag ELKE dag EN nacht krampjes. We zaten er echt helemaal doorheen en toen kwamen we er achter dat ze niet tegen de tarwe kon die in de bv kwam door wat ik at. Toen ik op tarwe dieet ging waren ineens de krampjes weg, vandaar dat ik nu bij voorbaat al aan het tarwe dieet ben begonnen.

Hopelijk vannacht weer zo’n goede nacht!

Hoera ik heb doorgezet en het is me gelukt! Vannacht heeft Amy vanaf half 4 in haar eigen bedje geslapen!!
Ik probeerde het om 00.00 uur ook al maar ze had weer krampjes van 21.30-00.00 dus het ging gewoon echt niet… Ze viel gewoon niet in slaap…
Toen ze eindelijk sliep, sliep ik natuurlijk ook, zo moe was ik
Maar 2.50 kwam ze voor voeding en 3.15 was ze klaar met eten. Ik heb haar tot 3.30 bij me gehouden en toen in haar eigen bedje gelegd en heerlijk, ze bleef slapen!! Toen kwam ze 5.30 weer voor voeding en heb ik haar 6.30 uiteindelijk weer weg kunnen leggen en toen was ze 8.15 wakker en heeft ze 8.30 weer gegeten! Super toch!
Nu die avonden nog goed krijgen en dan kan mevrouw de hele nacht in haar eigen bedje!
(En dan nog doorslapen )

Super knap dat je hebt doorgezet! Het kost even wat moeite, maar zie het resultaat! Succes met de volgende dagen!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Een doorbraakje! Super zeg!

Groetekes, Sje

Het gaat goed! Amy heeft sinds de nacht van 21 op 22 okt ELKE nacht de hele nacht in haar eigen bedje geslapen!! Ze heeft geen 1 keer weer bij ons geslapen, heerlijk! Ik ben zo trots en blij!
Nu gaan de nachten nog wel op en af, de ene nacht is beter als de andere maar dat komt ook omdat Amy wat meer last van krampjes krijgt…
Hopelijk is dat ook snel weer over

Gisteravond was ze de hele avond wakker vanaf 19.30 Wel met tussendoor steeds even indommelen maar ze werd elke keer weer wakker!
Ze heeft 23.00 laatste voeding gehad en toen had ze tot 23.45 krampjes Ik kon uiteindelijk 00.15 slapen en toen kwam ze weer om 3.15 en toen om 7 uur!! Dus dat was dan wel weer erg lekker

@ Goudvisje: dat is inderdaad lastig. Onze dochter had het ook, wakker van 18 uur tot 0.00 uur en dan even slapen en vervolgens vrolijk komen voor een nachtvoeding. Daarna weer krampjes en om 7 uur stond onze oudste weer aan het bed. MAAR: het is een cliché, maar het wordt echt beter. Overigens had onze dochter verborgen reflux, dus dat was de oorzaak dat ze zoveel huilde.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Anouk sliep de eerste maanden ook niet 's-avonds. Hoort er ook een beetje bij. Ze zijn nog zo klein en moeten de dag verwerken. Het wordt inderdaad echt beter.

Groetjes Natasja