Hallo,
Ben een beetje ten einde raad, mijn dochter Senna van 5 maanden slaapt vanaf 19.00 tot een uur of 02.00 prima door, maar dan wordt ze wakker en geven wij haar fup weer en slaapt ze weer even verder tot 03.00, dan weer wakker en zo gaat dat door tot 6.30 als ze haar eerste voeding krijgt! Moet soms wel 6 keer mijn bed uit en meestal rond een uur of 5 gaat het jammeren over in huilen en is ook d’r fup niet meer genoeg! Heb haar de laatste dagen dan maar weer gevoed, maar ook dat helpt niet dat ze daarna doorslaapt! Dus volgens mij ligt het niet aan de voeding! Ze krijgt 4x 200cc water en 6 schepjes op een dag (200cc ivm moeizame ontlasting). Wel ligt ze heel onrustig in de nacht, draait veel met haar hoofdje heen en weer en ik hoor ook weleens scheetjes en dan heeft ze meestal in ochtend ontlasting, maar nu bv weer 2 dagen niet gepoept dus weet ook niet of dat er mee te maken heeft?? Heb ook al geprobeerd om 210 cc met 7 schepjes in de avond te geven, maar helpt ook niet!
Het cb kan me nou ook niet echt duidelijk advies geven, dus ik probeer zelf van alles uit, maar niets helpt!
Nou hoor ik weleens iets over een osteopaat, zou dat werken?? Of misschien overstappen op andere voeding, ze krijgt nu friso comfort ivm haar spugen, maar wil dan misschien nutrilon omneo proberen weer ivm haar moeizame ontlasting! Maar je kan toch niet zomaar overstappen, dat moet geleidelijk gaan toch??
Als iemand nog suggesties heeft haha ik weet het effe niet meer!
Alvast bedankt!
Groetjes Peggy