mijn dochter van 5 draagt 's nachts nog een luier.de reden hiervoor is,dat ze zo vast slaapt,dat ik haar niet wakker krijg om te plassen,laat staan dat ze zelf wakker wordt.ze ligt al om half 7 te slapen elke avond,anders krijg ik haar 's morgens niet wakker om naar school te gaan.moet ik me zorgen maken of wordt ze vanzelf zindelijk 's nachts?heeft iemand tips?
's nachts luier
Ben je al eens naar de huisarts gweest, een plaswekker helpt misschien??
Ik heb er geen ervaring mee, succes in elk geval!
Groetjes Nathalie & Co
Hallo Cheyenna,
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn zoon die in september 5 word.
Hij had tot voor kort snachts een pamper aan die elke ochtend steeds vol zat met plas, terwijl hij m 5 uur zijn laatste drinken krijgt om 7 uur gaat hij naar bed.
Dan denk ik hoe kan die pamper dan zo vol zijn.
Nu ben ik al 2 weken bezig met zonder pamper laten slapen en hem om de 2 a 3 uur wakker maken om te plassen 's nachts maar ook dit is een ramp ik kan elke dag beddengoed wassen. Hij slaapt ook heel erg vast soms word hij niet eens van zijn wekker wakker.
Op dit moment zou ik niet meer weten wat ik eraan zou moeten doen en hoe ik het kan oplossen.
Overdag plast hij af en toe ook nog in zijn broek, terwijl hij als hij moet plassen gewoon ook naar de wc gaat, ik snap er echt niks van waarom hij het doet.
En als ik aan hem vraag waarom plas je in je broek je weet toch dat je op de wc moet plassen dan geeft hij als antwoord. Omdat ik niet in mijn broek mag plassen.
Dan denk ik volgens mij begrijpt hij mijn vraag niet echt.
Maar het houd maar niet op.
Heb vanalles geprobeerd, ook belonen als hij niet plast dmv geld, knikkers, monsters, maar ook dit helpt niet.
Ook ik weet mij geen raad meer.
Wie kan mij helpen?
gr. Debora
De plaswekker is een goede uitkomst
Vriendin van mij heeft hem voor haar dochter ook gebruikt
Binnen een week werd ze zelf wakker om te plassen
Je huisarts kan je er meer over vertellen
Succes dame`s
Heleen,
Bedankt voor de tip ben ff gaan googlen maar er staat dat het word aangeraden te gebruiken bij kinderen vanaf 6 jaar die ook zelf van bedplassen af willen mijn zoon word in september 5 jaar.
Maar ik zal maandag ff de dokter bellen om te vragen of ik de plaswekker mag gebruiken voor mijn zoon.
Bedankt
gr. Debora