's nachts luier uit?

Dames,

Mijn dochter (21 maanden) weigert 's avonds een luier!

Overdag gebruiken we al onderbroeken, maar het gaat echt wel vaak mis, das niet erg voor overdag, maar 's nachts is dat een heel ander verhaal!

Nu heb ik haar dus de laatste paar dagen de luier omgedaan nadat ze is gaan slapen, maar vind het best wel een gedoe. Half in het donker, kind omdraaien, hopen dat ze niet wakker word en tegelijkertijd met het muskietennet worstelen, bah!

Iemand advies wat ik beter kan doen? Ik bedoel, ze kan er toch niet aan toe zijn al 's nachts? Ze doet haar middag slaapje wel zonder luier en dat gaat (bijna) altijd goed, maar haar luier in de ochtend is nog niet droog! Hebben jullie hier ook ervaring mee (gehad)

Bedankt,

hoi

ik zou het gewoon eens proberen en haar dan voordat je zelf naar bed gaat even wakker maakt en op de wc zet

groetjes

Waarom zou ze er nog niet aan toe zijn?
De luier 's nachts geeft ook geen reden om de plas op te houden…

Wat je kunt doen om de boel een beetje netjes te houden is een
waterdichte matrasbeschermer gebruiken.
En eventueel van die “onderleggers”. een soort luier, maar
dan zo’n vierkante lap die de boel alsnog opneemt.

M.

@ MarselenDiana
Waarom ze er nog niet aan toe zou zijn, misschien omdat ze in maart pas 2 word! Ik dacht das wel erg vroeg!

Maar aan jullie reacties te merken, misschien wel niet dan!

Ik heb een mackintosh laken dat ik wel over haar bed kan leggen, nou denk dat ik het morgen avond dan maar eens ga proberen!

hahaha, kan niet wachten, geen luiers meer lijkt me een verademing!

Als ze dat zelf aangeeft, zou ik dat zeker ook stimuleren zelfs al is ze nog jong. Ben benieuwd hoe het gaat.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ze kan er inderdaad al aan toe zijn, zo is een dochter van vrienden van ons ook al zindelijk voordat ze 2 werd.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

[img]http://b2.lilypie.com/AdNwp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />