's nachts kletsen

Hallo,

Onze dochter van 6,5 maand heeft de laatste tijd de gewoonte om 's nachts een uur te liggen kletsen en geluidjes maken. Gelukkig huilt ze niet, maar we worden er wel steeds wakker van… Normaal genieten we van het ‘geklets’, maar 's nachts is dat wat minder, want ik slaap daarna moeilijk weer in… Wie herkent dit?

Groetjes,

jantje

onze dochter doet dit soms ook en valt dan vanzelf weer in slaap.
Ik ben er nooit heen gegaan omdat ik dan denk dat ze daar aan gewent raakt dat ik kom.
Ik laat ze altijd maar doen. Zollang ze niet huilt prima toch.
Soms doet ze het wel en dan weer weken niet.
Dus zo erg vindt ik dat niet.

groetjes gytha

Anna kletst ook aan een stuk door. Maar 's nachts is het mij nog niet opgevallen. Ik kan me voorstellen dat je dan niet in slaap kunt komen. Als Anna niet huilt, laat ik haar gewoon liggen.

Misschien kun je proberen haar duer en jullie deur dicht te doen. Dan hoor je haar niet zo goed kletsen, maar als ze huilt hoor je haar wel. Je ligt er toch op!

Ja, vannacht om 4 uur begon ze te lachen en te kwebbelen. Daarna is ze weer in slaap gevallen. Meesstal duurt dit 30-40 minuten hier. Ik laat haar ook gewoon liggen. Als ze gaat huilen kijk ik even of alles goed is met d’r.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb dit ook een aantal keer met mijn zoon gehad. Die begon rond 2 of 3 uur in de nacht lekker te kletsen en lachen. Ik heb hem gewoon gelaten (hij slaapt nog bij ons in de kamer, omdat wij maar 1 slaapkamer hebben). Die viel binnen het uur weer in slaap. Dus ga ik me geen zorgen maken, alleen ja het weer in slaap vallen is moeilijk bij mij. Dus weet ik dat het best onprettig is.

Maar dit gaat wel weer over dus maak je maar geen zorgen

Groetekes!