S-nachts droog ... luierbroekje of onderbroekje?

Fabienne is al een poosje overdag zindelijk en vanmorgen had ze een droge pamper. Ze zit nu in een fase dat ze geen pampers meer aan wil 's-nachts. Wat is wijsheid? een onderbroekje voor 's-nachts of luierbroekje? Ik vind haar nl nog best jong om 's-nachts al zindelijk te zijn, ze is net 3 jaar. Ook gaat ze niet uit bed dus roept ze mij als ze moet plassen en mamma wil graag 's-nachts slapen.

Groetjes Esther

Wat super dat ze een droge luier had vanmorgen. Ik zou het even aankijken en als ze over een weekje nog steeds een droge luier heeft de luier weglaten. Ik begrijp alleen je opmerking niet dat je liever slaapt s’nachts. Voor zulk soort dingen ga ik graag mijn bed uit, is toch super dat ze mogelijk s’nachts ook zinderlijk is.

Tim is s’nachts nog niet zindelijk. Maar moet er s’nachts wel eens uit voor een plas. Hij hoeft er niet iedere nacht uit en heeft dus nog vaak een natte luier s’oachtends. Wij hoevden er nooit voor Tim uit s’nachts. Maar sinds hij overdag zindelijk is begon hij dus ineens s’nachts ook te roepen ik moet plassen. Hihi was natuurlijk wel even wennen, want ik was het niet gewent eruit te gaan voor hem. Maar ik vond het super. Ik lag wel iedere keer nadat hij geplast had een uurtje wakker. Terwijl als ik zelf moet plassen s’nachts, wat iedere nacht gebeurd slaap ik daarna zo weer verder. En papa wordt er niet wakker van! Maar goed lange tijd riep hij dus s’nachts dat hij moest plassen en nu gaat hij zelf s’nachts. Al is dat dus bij lange na nog niet iedere nacht. Hij krijgt dus nog een luierbroekje aan.

Groetjes,
Sandra

Ik ben natuurlijk hartstikke trots op haar

Ik ben niet z’n beste slaper dus tegen de tijd dat ik weer in slaap? ik sta zelden lekker uitgerust op maar goed, uiteraard ga ik uit mijn bed en motiveer ik haar.

Ik ben na een week 's nachts een droge luier overgegaan op 2 weken luierbroekjes en toen die ook iedere keer droog waren, (toen hij die aanhad plaste hij gewoon op de wc want was voor hem geen luier) uitgelaten en dat was een anderhalve week voor hij 3 werd, Durf het bijna niet neer te zetten want dan zul je zien dat het fout gaat, maar nog nooit een ongelukje gehad 's nachts.

Ik kan ook nooit in slaap komen als Dylano eruit is geweest 's nachts duurt wel een uur voor ik weer slaap

Liefs Michelle

Onderbroek! Ookal is ze 3, het is dan tijd. Wij deden in het begin alleen met nachtjapon, en zonder onderbroek zodat ze 's nachts nog op het potje kon plassen, na een paar maanden niet plassen potje weggeven en onderbroek aan! Succes! He ene kind is er nu eenmaal sneller klaar voor dan de ander, maar ik vind 3 niet te jong hoor!

Ik zou zeggen onderbroek. Als ze zelf aangeeft geen luier meer te willen dan is ze er kennelijk aan toe. Ik vind drie echt niet te jong daarvoor. Mijn zoontje slaapt vanaf 2,5 zonder luier.
We hebben nu nog ongeveer 1 keer per maand een ongelukje maar dat vind ik geen ramp. Vind het hartstikke goed van hem dat het bijna altijd goed gaat.
is wel raadzaam om dan waterdichte moltons aan te schaffen.

Groetjes Ramona