Wat super dat ze een droge luier had vanmorgen. Ik zou het even aankijken en als ze over een weekje nog steeds een droge luier heeft de luier weglaten. Ik begrijp alleen je opmerking niet dat je liever slaapt s’nachts. Voor zulk soort dingen ga ik graag mijn bed uit, is toch super dat ze mogelijk s’nachts ook zinderlijk is.
Tim is s’nachts nog niet zindelijk. Maar moet er s’nachts wel eens uit voor een plas. Hij hoeft er niet iedere nacht uit en heeft dus nog vaak een natte luier s’oachtends. Wij hoevden er nooit voor Tim uit s’nachts. Maar sinds hij overdag zindelijk is begon hij dus ineens s’nachts ook te roepen ik moet plassen. Hihi was natuurlijk wel even wennen, want ik was het niet gewent eruit te gaan voor hem. Maar ik vond het super. Ik lag wel iedere keer nadat hij geplast had een uurtje wakker. Terwijl als ik zelf moet plassen s’nachts, wat iedere nacht gebeurd slaap ik daarna zo weer verder. En papa wordt er niet wakker van! Maar goed lange tijd riep hij dus s’nachts dat hij moest plassen en nu gaat hij zelf s’nachts. Al is dat dus bij lange na nog niet iedere nacht. Hij krijgt dus nog een luierbroekje aan.
Groetjes,
Sandra