S nacht slapen

hallo

wie kan mij goed advies geven
mij dochter is over 9 dagen drie maand maar snacht komt ze wel drie of vier keer op een nacht .savonds gaat ze tussen half zeven en zeven uur naar bed .om half elf maak ik haar nog een x wakkerom de laatste fles te geven .snacht rond een uur of 2a3 uur is ze weer wakker soms wel eens eerder .kan geef ik haar het helft van een flesje van wat ze normaal krijgt .zodat ze weerin slaap valt en toch haar buikje vol heeft maar een uur later is ze weer wakker meestal probeer ik dan even een schone luier en de speen er weer in
soms slaapt ze ver maar meestal zet ze het op het gillen .dus dan geef ik haar maar weer de helft van haar normale fles .tot zes uur dan krijgt ze altijd als ze wakker word een hele fles maar die drinkt ze niet helemaal op omdat ze natuurlijk haar buikje nog vol heeft van die flessen daar voor .
wie herkend dit of weet een oplosssing voor mij
ik hoor het graag

veel liefs harriet en mijn lieve dochter romy

h van asselt

hoeveel melk krijgt je dochter dan per fles.

groetjes katinka

hallo
mijn dochter krijgt 150 cc ze heeft voeding voor hongerige baby’s en 10cc extra water voor haar ontlasting want daar heeft ze best wel moeite mee. s’avonds als ze de laaste fles krijgt doe ik ook nog een schep nutrix er bij maar nog komt ze s’nachts.

veel liefs harriet

h van asselt

hoi harriet

Ik weet niet hoeveel flessen dat je geeft maar mijn zoontje
kreeg met 2 maand 5 flessen van 180cc en met 3 maand
5 flessen met 200 cc en ook al 2 flessen met rijstebloem.

Ik heb dat net even weer opgezocht.
Hij was ook zo goede drinker.

groetjes katinka

hoi katinka

me dochter krijgt vijf flessen op een dag soms zes als ze s’nachts komt.
van 150cc maar ze drinkt niet altijd alles op omdat ze natuurlijk s’nacht een fles extra krijgt .
maar ik kan natuurlijk proberen om 180cc te geven en kijken wat ze s’nachts dan doet .

veel liefs harriet

h van asselt