's morgens nat

Marijn heeft vaak 's morgens dat zijn luier helemaal vol urine is en voor mij gevoel wel een paar kilo weegt, maar dat is opzich niet zo’n probleem maar het gebeurd geregeld dat dan ook de rest helemaal nat is en weer verschoond moet worden. Nu vraag ik me af zijn er ook luiers speciaal voor de nacht… Ik vind het ook al wat om Marijn halverwege de nacht wakker te moeten maken om te verschonen en hij zit er vast ook niet op te wachten midden in zijn slaap wakker gemaakt te worden.
Wie herkent ook dit probleem en heeft hopelijk een oplossing.
Alvast bedankt.

9 maanden banner

Gebruik voor de nacht een luier die een maat groter is dan de luiers die hij overdag draagt. Dat werkte bij onze meiden perfect!

Groetekes, Sje

Misschien wel handig om even te vertellen welke luiers je nu gebruikt
(merk en maat).

Dit probleem hebben wij eventjes gehad met de overgang van (Pampers)maat 3 naar 4. En toen hadden we de active-fit te pakken.
De baby-dry ging meteen een stuk beter.

Wellicht een maatje groter proberen?

Als ze echt heel veel plast kan het natuurlijk zijn dat geen enkele luier
genoeg op kan nemen…

M.

inderdaad een maat groter pakken. wij haden dit probleem ook. overdag had ik dus een maat kleiner dan 's nachts. Ging erg goed.

Hoi,

Bij de plus en emte hebben nog de ouderwetse inlegluiers. ik heb die een tijdje gebruikt
naast het feit dat ik ook een maatje groter voor de nacht gebuikte. Hielp hiet goed. Ook een
onderbroekje die goed aansloot over de billen helpt het naast de luier plassen.

groetjes

lon106

Anna heeft voor denacht Pampers Baby-Dry met slaaplaagje. Ze zit nu op maatje 4, volgens mij is die tot 18 kg.

Ik heb wel gemerkt dat deze veel meer urine op kan nemen dan een andere. Als ik bijvoorbeeld een ‘gewone’ Activ Fit doe, merk ik dat 's morgens meteen!!!

Sorry voor de late reactie maar internet lag eruit.
Marijn heeft op dit moment maar 4 en ik gebruik pampers. Ik heb een pak 4+ in huis dus proberen maar en anders Pampers Baby-Dry met slaaplaagje proberen. Hij plast niet aan de zijkanten langs maar de bovenkant is dan nat (plassertje is wel naar beneden).
Bedankt voor jullie reacties

9 maanden banner