Max sliep eigenlijk altijd prima. Hij ging liggen, vertrok en meldde zich weer 's ochtends. Heel soms werd hij wakker als hij zijn speen kwijt was, of als hij verkouden was ofzo. Maar het ging altijd prima.
Nu heeft hij sinds vrijdagavond dat hij na een paar uur slapen, vaak zo rond tien uur, huilend wakker wordt. En niet een beetje miemelen, nee, keihard overstuur gillen! Terwijl hij dan bek-af is? Het is nu al voor de 4e keer prijs! Gisteren hebben we hem laten huilen en toen sliep hij de hele nacht door. Net begon hij weer…Wat zou het kunnen zijn? Ik heb gisteren pcm gegeven en Tussikind hoestdrank, toen wist ik het niet meer en konden we niks anders dan hem maar laten huilen. Dat duurde 10 minuten…
Hij heeft vandaag zijn eerste stapjes gezet! Zou het een sprong kunnen zijn? Hij is 18 maanden…Hij is ook altijd zo gevoelig voor geluid. Ik durf niet eens meer mijn tanden electrisch te poetsen als ik ga slapen, of te gaan douchen! Dan wordt hij meteen wakker! Ik merk ook dat ik zelf onrustig slaap, omdat ik getriggerd ben door elk geluid. Vanochtend was iedereen nog in dromenland, terwijl ik wakker was om half 7! Ik was wel 5x wakker geworden, heb ik normaal nooit?
Hij trekt het ook niet altijd om 1x te slapen overdag. Hij is tegen tienen al bek-af! Maar misschien slaapt hij toch te veel (van 10.00-11.00 uur en an 13.00-15.00 uurzoiets)?
Groetjes Rainbow