Ryan voor het eerst uit logeren is

dus ik slaap helemaal alleen vannacht.
dit is heel erg raar en ik heb er best wel moeite mee moet ik zeggen, maar als dit weer goed gegaan is wordt het de tweede en de daarop volgende keren weer makkelijker.

ik mis mijn ventje heel erg en morgen word ik zonder hem wakker, dat vind ik heel erg.

maar goed ik moet er aan wennen he, straks zie ik hem 2 weken niet.
(als ik daar nu al aan denk dan ga ik spontaan huilen)

ach natasja wat verveelend is hij nu bij zijn vader .ja dat is moeilijk maar je moet je er tegen verzetten .anders krijg je het nog moeilijker .neem een lekker knuffel beer van ryan in je bed dan komt alles goed

veel liefs marielle en knuffels van tanja

Hoi Natasja,

Oei, ja, dat is even pittig hè?
Kan me er alles bij voorstellen meis!
Het klinkt misschien kinderachtig, maar zo’n knuffel van Ryan bij je houden is helemaal niet zo gek. Zo voelt het misschien toch alsof hij een beetje bij je is.
Maar ja, dat werkt natuurlijk voor iedereen anders. Misschien vindt jij dat juist wel weer confronterender ofzo.
Als Stephan weg is doe ik altijd zijn slaapkamerdeur dicht.
Gewoon, omdat het dan minder opvalt. Dan lijkt het net alsof hij achter die deur gewoon slaapt.
Zijn kamerdeur wagenwijd open vindt ik gewoon niet prettig. Dat benadrukt dan dat hij weg is.

Nou ja, zoals je kan lezen weet ik wel wat je bedoeld en heb ik er zelf ook wel last van hoor!!
Maar voor jou is het nu natuurlijk helemaal anders, omdat je ook nog eens bij je man weg bent.

Waarom moet je Ryan straks eigenlijk twee weken missen?
Brrrr…moet er niet aan denken hoor.
Is dat i.v.m. die operatie?
Nee toch? Daar hoef je hem toch niet 2 weken voor te missen?

Nou ja, waarschijnlijk heb ik even wat gemist ofzo.

In ieder geval heeeeeeeel veeeeeel sterkte vanacht (als je dit nog leest) en als je dit morgenochtend pas leest dan zie je hem helemaal snel weer!!!

Groetjes, mamma van Stephan

nee in de zomer vakantie krijgt mijn ex Ryan 2 weken en daar zie ik zo tegenop.
dit jaar doe ik het niet hoor, dag ik heb ryan veelste hard nodig.
ik zei het tegen mijn ex en hij zei, dat went hoor, ik gelijk weer nou echt niet.
maar ik mocht wel altijd langskomen als ik hem teveel zou missen.

Ryan is vannacht bij mijn zusje blijven slapen.
ik moest gisteren werken tot 2100 uur en omdast Ryan al om 1900 uur naar bed gaat,v ond ik het zielig om hem dan wakker te maken en op de fiets weer naar huis te gaan.

achteraf gezien is het me wel meegevallen, maar ik ben al gedouchet en ik ga zo meteen lekker naar mijn kleine man.
hahaha ik verheug me gewoon om hem weer te zien.
straks moet ik ook weer werken en dan zie ik hem vanavond pas weer.

groetjes van Natasja

jee natasja twee weken dat is lang ,messchien ivm met je operatie .

groetjes marielle trotse mama van tanja

ryan is nog zo klein .mijn m mocht zijn dochter alleen om de viertiendagen een weekend en in de vakantie een weekje .en dan nog wist ze wel iets te verzinnen bv bevallen van een kind .maar gelukkig is dat voorbij dat kleine meisje is nu 19. maar het waren geen leuke tijden .ik hoop dat je met je ex een goed regeling heb voor ryan. dat is zeer belangerijk voor je kind ,want die merken het echt hoor zo klein als dat ze zijn .

veel liefs marielle knuffels van tanja

ps ja natasja nog 3 maanden voor de operatie he of heb ik het nu mis

Gewijzigd door - zaan5 op 15 May 2004 13:39:59

16 septemer is mijn operatie, dus nog 4 maandjes.
ik zie er echt naaruit, hahahahaha

foutje bedankt nou die datum kan ik niet vergeten, want dan is me buurjongentje jarig .

groetjes marielle

nou ik kan me je helemaal indenken. fabiano & alessandro gaan ook wel eens een nachtje logeren. en ook al is het ook wel eens omdat wij een avondje uit gaan. ik kom niet goed los van ze. ik blijf aan ze denken. als ik thuis ben hoor ik ze via de babyfoon. ja ik mis ze ook al tijd. ik doe ook altijd hun slaapkamer deur dicht hoor. dat is voor mij ook minder confronterend. twee weken daar zou ik ook niet aan moeten denken. oh wat lijkt me dat lang zeg!! meissie heel veel sterkte ermee hoor. kussie van mij

maureen