Ryan straks Sinterklaas ontmoet

Hahahaha we hebben vanmiddag een sinterklaas viering op het werk van mijn ex.
Ik ga er alleen maar naartoe omdat anders Ryan dit zonder mij voor het eerst meemaakt en ik wil er graag bij zijn voor mijn mannetje.
Dus het is een beetje dubbel maar ik heb er wel zin in ben benieuwd hoe Ryan reageert.

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes van Natasja

succes meid en toch veel plezier
Groetjes Heleen mama van Robin

Nou, je bent vast al geweest inmiddels!

Hoe is het gegaan?

Groetjes, mamma van Stephan

Nou spannend hoor !!! Was het gezellig ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik hoor het ook graag.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

en hoe is het gegaan

Het was wel leuk hoor hahahaha Ryan was weer het drukste kindje en hij liep elke keer naar de piet toe om een pepernootje te halen hahahah hij voelde zich echt thuis tussen al die kindjes, ouders en sinterklaas en de pieten.

hij was totaal niet bang en op een gegeven moment ging hij gewoon het podium op en bleef hij kijken hoe 2 andere kindjes cadeautjes kreeg.

toen hij aan de beurt was ging hij gewoon het podium op en luisterde aandachtig naar de sint. hij pakte zijn cadeautje en ging weer vol bewondering weg.

was zo leuk om te zien.

en dan nu de tegenvaller.
hij kreeg een paarse rugzak en bloemen en strikjes erop en daarin zat een zebra knuffel. hebben ze waarschijnlijk )diegene die dus cadeautjes kopen zijn naam aangezien voor rian een meisje dus en dat vond ik echt heel erg jammer.

ik heb het cadeautje per ongeluk daar laten liggen haahahhaha.

en elke keer als ik naar mijn ex keek moest ik aan mijn vriendje denken
en die mis ik nu helemaal erg

hahaa die is dus duidelijk niet bang heerlijk dat hij het naar zijn zin heeft gehad.

en zonde van het kado
kan nog herinneren toen ze het van me man zijn werk deden dat je duidelijk de naam en dan jongen of meisje erbij moest vermelden

ja leuk he natas als ze niet bang zijn en wat zonde van het kadootje beetje dom van de sint of pieten kon je het niet ruilen .ik heb morgen met tanja nog sinterklaasfeest op me werk maar tanja maak er een sport van hoe veel pepernoten kan ik krijgen hihihihih ze waren gisteren hier op de markt leuk hoor tanja heeft even met de sint gesproken

groetjes marielle mama van tanja

Zonde zeg, van dat kado.
Ik regel 't altijd zelf op m’n werk voor de hele regio (5 vestigingen, 250 medewerkers waarvan veel met kids). We regelen bij een speelgoedwinkel de speelgoedboekjes, mensen kunnen zelf een kado (en een 2e keus) uitzoeken tot 15 euro. ze moeten het plaatje van het kadootje uitknippen, opplakken, naam, leeftijd en korte omschrijving van kind erbij. Dit hele pakket gaat samen met naamstickers van kids naar de speelgoedwinkel. Zij pakken de kadootjes in en plakken de namen op de pakjes en sturen dit vervolgens naar ons toe. Wij checken dan nog even alles. Werkt ieder jaar weer super! Ieder kind krijgt wat ie leuk vindt en er is nooit gezeik. Locatie regelen we altijd op dezelfde plek (in een cafe aan de Maas, kan de boot goed aanmeren met Sint en pieten). 't is ieder jaar een heel gedoe, maar wel altijd geweldig als je al die blije koppies ziet.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Dat klinkt heel goed geregeld Sandra!!

En Natasja, inderdaad jammer zeg, dat hij een meisjesrugzak heeft gekregen!
Vond hij de zebra-knuffel wél leuk of ben je die ook “vergeten” mee te nemen?

Groetjes, mamma van Stephan

Ryan of Rian, wat een blunder en wat sneu voor Ryan!

En je mistte je lief al zo erg, maar wordt er nu weer extra meegeconfrontreerd door het zien van je ex. Wanneer ga je ook al weer naar je vriendje?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

in maart zie ik mijn vriendje pas weer, maar goed hahahha en dat zebraatje ben ik ook per ongeluk vergeten.
morgen komt de sint hier naartoe dus dan krijgt hij wel stoere cadeaus.