Rustig worden door ooraaien

misschien heel gek maar mijn collega heeft echt een huilbaby en ze is erachter gekomen dat als ze haar oortje ‘aait’ dat ze rustig wordt. vanmorgen had damian ook veel verdiet dus heb ik het eens geprobeert want over zijn bol aaien werkte niet en weet je het helpt idd. is er misschien iets bekent dat het oor gevoelig is en ze daar rustig van worden. het is bij mij zelfs zo goed gelukt dat damian nu slaapt!!!

Lilypie First Birthday tickers

wat fijn he, als je zoiets ontdekt, had ik ook met mijn dochter die word rustig van tussen haar ogen wrijven, van bopven naar beneden op haar neus brug zeg maar! Een verademing als je dat ontdekt!

dat had ik inderdaad al eens gehoort en dat heeft heel erg goed geholpen tot een maandje geleden. ben inderdaad super blij dat we nu hierachter gekomen zijn want als hij dus heel veel verdriet heeft krijgen we hem nu snel weer rustig

Wat grappig! Ik had al ontdekt tijdens het voeden dat ze rustig wordt als ik aan haar oortje zit maar dat geldt dus niet alleen voor ons moppie maar voor alle ukkies, wat handig!
groetjes,
Wendy

Aai je dan gewoon over z’n oortje heen? Of juist friemelen? Of alleen het oorlelletje?
Zou een uitkomst zijn als het hier ook werkt!

Groetjes,
Mirjam

ja het is een beetje wriemelen. ik begin bovenin in dat randje dat gevouwen zit daar wrijf ik zachtjes overheen en dan de schelp ik kom niet eens bij zijn oorlelletje haha. vooral de achterkant van zijn oor werkt heel erg snel

Hihi lief is dat he? Joey en Jessey vinden het allebei fijn als ik over hun neusjes aai, vanaf het voorhoofd naar het puntje van de neus, dan draaien die oogjes zo weg en vallen ze lekker in slaap

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

He grappig, ga ik hier ook eens even bewust testen!
Het was me wel opgevallen dat m’n zoontje zelf, als hij moe is, aan zijn oortjes begint te friemelen, misschien juist wel daarom dus…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hallo!

Luka ‘friemelt’ al vanaf dat hij 4 weken oud was aan zijn oortje als hij moe is en doet dat nog steeds. geef hem er zijn tuttel bij en hij is vertrokken!
's Avonds dus goed oppassen dat hij niet voor het tandenpoetsen zijn tuttel te pakken krijgt want dan word tandenpoetsen niets meer!

Ook van over zijn buikje aaien word hij erg rustig, ook superlief om te zien! Dan pakt hij mijn hand vast en ‘aait’ als het ware mee.