Rustig bij mama & druk bij papa

Vanavond heeft mijn vriend een uitje van zijn werk, wat me altijd enorm opvalt is dat als papa er niet is, het zoveel relaxter is in huis. Fabienne speelt en vraagt wel aandacht maar niet op zo’n dwingende manier als wanneer haar vader thuis komt van bv zijn werk! Dan is ze leuk enthousiast met veel gegil maar tijdens het eten en daarna, eist ze elke minuut aandacht van hem, Kunnen we bijna niet fatsoenlijk samen praten, is er een hoop kabaal en ga ik vaak tegen 19 uur naar boven om even te strijken! Niet dat ik daar gek op ben maar dan heb ik even rust. Ik kan slecht tegen al dat lawaai.

Is dat normaal dat het kind bij de ene ouder anders is als bij de andere ouder??
Overigens zijn wij beide heel rustig van aard …

Groetjes Esther

heel normaal!
papa en oma zijn hier absoluut de favoriet van de jongste 2 terwijl ik dag en nacht er ben voor ze, zodra papa of oma in de buurt is besta ik niet meer, zodra papa van zijn werk komt, gillen er 4 om aandacht !

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik heb er geen moeite mee dat als papa thuis komt, ik even niet besta … het is meer het contrast van zonder papa heel erg rustig en komt papa; nou dan is het hier een gekkenhuis! hahaha.

ook dat ken ik heeel goed

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hier ook hoor. Als we allebei alleen zijn met Erik is het een stuk rustiger dan als meneertje de aandacht moet delen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

supernormaal volgens mij hoor, is hier precies hetzelfde, op maandag en dinsdag, op woensdag ist omgekeerd, want dan is papa thuis en als ik dan binnenkom van me werk, krijg ik nie eens tijd om me jas uit te trekken hahahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009