Even gewoon een vraagje en even kijken of jullie dat herkennen. Ik wil voor mijn beeb het liefst rust en regelmaat. Natuurlijk gaan we wel eens de deur uit maar ik probeer echte druktes te voorkomen. Mijn beeb nu 6 mnd. Dit heeft als gevolg dat ik vaak thuis ben met mijn kleine. Ik werk 16 uur in de week en dit verspreid over drie dagen. De twee dagen dat ik door de week thuis ben wil ik niet allebei weg. Ik plan dan dat we bijv. op 1 van die dagen iets doen en die andere thuis blijven. Ook in het weekend probeer ik zoveel mogelijk thuis te blijven en onze beeb niet overal mee heen te slepen. Als er een verjaardag is of iets anders gaan we daar uiteraard wel naar toe, maar dan in zijn wakkere tijd. Ik krijg wel eens te horen dat ik hier wat krampachtig mee om ga. Naar mijn idee ben ik op zich redelijk flexibel. Ik wil alleen zoveel mogelijk rust en regelmaat. Herkennen jullie dit? Ik wil alleen het beste voor mijn beeb, maar begin door de opmerkingen van anderen te twijfelen of ik idd niet te geforceerd met die 3 R’s bezig ben?
Léony