Ruim 8,5 maand, kan zich niet vermaken

Mijn dochtertje is nu ruim 8,5 maanden en kan zichzelf niet vermaken! Zolang je met haar bezig blijft, wandelen, fietsen, dan vind ze alles goed. Maar sinds een kleine week wil ze totaal niet meer in de box. Ik weet ook niet meer wat te doen, moet ik haar laten huilen (word ik gek van) of haar er toch weer uit halen? Normaal als wij thuis zijn heb ik zoveel te doen, boodschappen ed, dat ik tussen haar slaapjes door vaak met weg ben… ik weet niet wanneer ik dat anders moet doen. Ik weet niet of dat dat ook een steentje bij gedragen heeft? Het is ook makkelijk als ze moppert om dan een blokje om te lopen…is dat verkeerd?

Ze heeft altijd al meer gewilt dan dat ze kan… en om over haar eenkennigheid maar te zwijgen… ik mag nog niet eens op staan! (is ergens ook wel een compliment) Word er nu een beetje moe van… Weet iemand misschien of dat ze nu een groeispurt door maken, of heeft er iemand misschien tips??

Groetjes Frauk

PS sinds afgelopen zondag hebben we de fles van 20.00 laten vervallen, sindsdien slaapt ze 's avonds beter! Wordt ze van ons 's morgens wakker ipv 6.00.

Gewijzigd door - mama Jade op 23 Oct 2008 09:23:57

Ik denk dat je meisie je aan het testen is
Van hey als ik kik komt mama wel en hey als ik huil gaan we wandelen
Het is allemaal heel logisch hoor
De meeste kindjes gaan dit doen
Zo klein maar al erg slim
Ik denk dat je haar gewoon een s moet laten huilen dan ziet ze ook van hey mama komt niet
Je hoort zelf wel aan het huiltje van je kindje of er echt iets aan de hand is
Verder heb ik geen bruikbaren tips ik heb het altijd zo gedaan als ik net beschreven heb

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

8,5 maand: periode van een sprongetje! Zie het oei-ik-groei-boek.

En ze loopt tegen het jaar, dus grote kans dat ze aan het kijken is of ze je tot wanhoop kan drijven.

Toverwoord: negeren!

Groetekes, Sje

Ze is ook eenkennig en wil niet dat ik weg ga. Dan begint ze heel hard te huilen… ik weet dan dus ook niet of het toch om aandacht gaat of dat het eenkennigheid is!

Groetjes Frauk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Misschien verveelt ze zich wel in de box. De mijne vindt de box ook niet veel aan en huilt zodra ik haar erin zet, dus laat ik haar door de kamer buikschuiven. Ze heeft altijd een doel en heeft dan niet in de gaten dat ik even naar de keuken ofzo loop.
Ik zou haar ook niet bij elk huiltje oppakken. Ik denk altijd maar het extreme: “van een paar minuten huilen wordt ze niet ziek en gaat ze ook niet dood. Dus ik moet me niet laten regeren door iemand die in een luier rondkruipt”. Anders kan je straks zelfs helemaal niet rustig meer naar de WC!
Groetjes, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/L4LGm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />