De forensische kliniek waar ik werk moet er ook aan geloven wat de bezuinigingen betreft. Dat wil dus zeggen dat er een hoop mensen uit moeten en de kans is er dan natuurlijk ook dat ik er daar een van ben.
Mijn twee zonntjes zitten beide vanaf een week of 16 op hetzelfde KDV: op maandag en donderdag en per 1 mei komt er ook de dinsdag bij. Ze hebben het alletwee heel goed naar hun zin en ik ben ook hartstikke tevreden.
Nu ben ik in het kader van een eventueel ontslag een beetje aan het zoeken naar iets anders. Niet alleen om die reden, maar ook omdat ik het niet zo erg zou vinden om iets anders te doen wat meer in mijn opleiding ligt.
Ik heb een vacature gezien die me wel interessant leek. Dit was een coördinerende baan voor 28 uur per week (wel onregelmatig) voor onbepaalde tijd. Ze hebben ook een intern KDV. Ik heb net gebeld met de vraag hoe het met de wachtlijsten daar zit en dat viel reuze mee.
Het lijkt me aan de ene kant ideaal voor mezelf, maar nu rijst de vraag of ik dit wel zou moeten doen. Natuurlijk moet ik eerst een brief schrijven, uitgenodigd en aangenomen zien te worden, maar stel dat dat allemaal goed gaat, is het dan wel slim om dit te doen?
Is het wel slim om mijn zoontje van 3,5 nu ineens naar een ander KDV te doen terwijl hij midden november naar de kleuterschool gaat? Het is namelijk een kindje wat veel baat heeft bij structuur en niet al te veel veranderingen in korte tijd.
Heeft iemand hier ervaring mee of ervaring met een interne KDV waar je werkt.
Alvast bedankt!!
Gr. Rebecca