Ruikt uit mond uit school

Ik ben momenteel natuurlijk overgevoelig voor luchtjes

Maar Jurian ruikt echt uit zijn mond als hij uit school komt. Zelf vind ik dit erg vervelend in de zin van ‘zullen andere (hij rijdt ook met andere mee) dit erg vinden’…

Hij krijgt smorgens fruit met sap, tussen de middag eet hij 1 boterham en drinkt hij beker optimel en daarna niks meer … Dus denk dat het komt omdat hij dan lange tijd niks in zijn mond heeft gehad (ergens gelezen). Maar was/ben benieuwd of jullie dit ook ervaren?

Dacht zal ik pepermuntje in zijn jas stoppen en zeggen deze mag je na schooltijd in je mond stoppen

Vreselijk inderdaad die overgevoeligheid voor geurtjes in de zwangerschap.

Pepermuntje in zijn zak stoppen zou ik niet doen. Althans, ik weet niet hoe het bij jullie op school gaat, maar er mag hier geen snoep in de jaszakken zitten. Niet dat het elke dag gecontroleerd wordt, maar als ze ontdekken dat iemand snoep in de jaszak heeft, dan moet het snoep ingeleverd worden.

Dat zou in dit geval heel vervelend voor Jurian zijn omdat het pepermuntje niet als snoep bedoeld is.

Ik zou gewoon zorgen dat-ie meteen thuis een pepermuntje neemt ofzo. Bovendien meestal krijgen ze toch als ze uit school komen meteen iets te eten, iets lekkers en/of iets te drinken? Dan zou de geur toch weg moeten zijn.

Groetekes, Sje

Ja Sje…thuis wel maar mini boy vind het vervelend als ie uit zijn mond ruikt in de auto bij andere mensen diehem ophalen uit school.

Kan je niet vragen of er een rolletje snoep bij hun in de auto mag en dan die kindjes meteen wat in de mond geven.

Tja…ik vind het wel een moeilijk iets eigenlijk want de juf zal (ook al ruikt ze hem) niet zeggen van “pak maar even iets in je mondje”.

misschien even wat water laten drinken op de wc’tjes voor hij de auto instapt?
Als je dat met hem afspreekt “als het tijd is om naar huis te gaan ga je eerst even wat water drinken”.

Hier heb ik nog niets geroken (gelukkig)

Gr, Danielle

Het ligt misschien wel aan mijn hormonen

Zal het gewoon op de man af vragen voor ik me verder erin ga verdiepen… Misschien heeft men nergens last van…?!

Ik zou het inderdaad gewoon navragen. Uitleggen dat jij het sterk ruikt op het moment, maar dat dat ook door je zwangerschap kan komen. En gewoon aangeven dat je het vervelend zou vinden als anderen ook iets ruiken.

Groetekes, Sje

En… Niemand zegt dit te ruiken
Dus gelukkig hormoon kwestie

Ah mooi! Probleem opgelost.

Groetekes, Sje

Gelukkig dat het toch aan je hormonen ligt!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers