Ruben schuift achteruit!

EINDELIJK!
ruben schuift achteruit!!!
zat me stiekem alweer een beetje druk te maken dat ruben nog niet kruipt…maar eindelijk…hij zet zich af met z’n handjes en schuift zo de hela kamer door in z’n achteruit…kan het nog niet kruipen noemen, maar het begin is er!!!

groetjes!!

karin

Toppie ruben!!!
Je moet tegen mama zeggen dat ze der eigen niet zo druk moet maken , Komt allemaal vanzelf he.
Ik zit hier al 5 maanden te wachten tot hij gaat lopen, maar verder als 3 a 4 stapjes komt hij niet en loopt al sinds hij 9 maanden is langs tafels, kasten noem maar op
En zo blijkt weer geduld is een schone zaak

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Goed hoor! Het komt goed allemaal, echt…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

tis inderdaad een grappig gezicht!
echt hard gaat ie nog niet, maar dat geeft niet…
weet dak mezelf niet zo druk moet maken maar als ik dan hoor en zie dat andere kindjes van ruben’s leeftijd wel kruipen en gaan staan in box…dan vraag ik me stiekem toch af of ruben niet heel erg laat is…
maar goed…zal allemaal wel goed komen!

groetjes!!

karin

Schat, Erik stond met 13 maanden pas voor het eerst in z’n bedje. Ruben heeft dus nog even…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

sander zei ook al…je maakt je weer veeeeel te druk!
ik moet wat meer leren om alles op zijn beloop te laten…
goede voornemen alvast voor het nieuwe jaar!

karin

Wat goed dat hij nu achteruit kan schuiven. Voor je het weet kruipt hij ook vooruit de hele kamer door. Idd loslaten en het komt allemaal vanzelf wel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Goed zo Karin, je kan het!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed zo Ruben!!!

Hier zijn we ook al een maand of 3 aan het kijken naar een ventje die overal langs loopt, maar los doet hij niet Zlefs met 1 handje vast niet, haha, hij heeft gelukkig nog even, en wij wachten geduldig af.

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers