ruben kijkt soms een beetje scheel…
ik heb het idee dat hij het s’avonds vaker doet dan overdag…
zou het kunnen dat het door vermoeidheid komt?
hij doet het niet constant…
groetjes!
karin

ruben kijkt soms een beetje scheel…
ik heb het idee dat hij het s’avonds vaker doet dan overdag…
zou het kunnen dat het door vermoeidheid komt?
hij doet het niet constant…
groetjes!
karin

Kna vermoeisheid zijn Karin. Tot 4 jaar kunnen ze niet echt zeggen of er echt sprake is van loensen of iets. Dus geen zorgen maken. Je kan ht bij het cb aankaarten en dan houden ze het in de gaten, maar geen zorgen nogmaals. Morgan deed het namelijk ook en das helemaal over nu.
Groetjes,
Michèle

Kan zeker van vermoeidheid zijn. Kan bij Jens ook merken dat hij dan wat meer loenst.
Hier op het CB denken ze altijd dat hij scheel is en controleren dan ook altijd z’n ogen. Maar iedere keer blijkt er dan toch niks aan de hand. Doordat hij ietwat verschillende oogleden heeft, LIJKT het alsof hij wat loenst, maar papa heeft precies hetzelfde euvel: hangende oogleden.

hangende oogleden heb ik ook…en ruben heeft dat weer van mij…
ik begon "m al een beetje te knijpen…
ik weet wel dat het met een kleine ingreep al weer klaar is(als het blijvend zou zijn) maar iik zie m’n kleine ventje al op zo’n grote brancard liggen…
als ik naar bureau moet zal ik het wel ff zeggen daar…volgens mij is dat de 21ste…
groetjes!
karin

Senne doet het ook regelmatig. Ik had gisteren het idee dat ze naar het puntje van d’r neus aan het kijken was…
Paul en ik kunnen allebei niet scheelkijken dus van wie ze het heeft… bij het cb zeiden ze dat het heel normaal is dus daar ga ik dan ook maar van uit
Groetjes van Sascha en Senne