Van harte gfelcitieerd met je 1ste verjaardag.
Maak er een waanzinnig feest van met pappa en mamma.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Van harte gfelcitieerd met je 1ste verjaardag.
Maak er een waanzinnig feest van met pappa en mamma.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
jaaaaaaa ruben is 1 jaar gefeliciteerd grote vent
hoop dat je een fijne dag heb met een boel kadootjes en dat je lekker in je taart ,mag slaan vandaag
papa en mama ook gefeliciteerd met jullie grote kanjer
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Hiep hiep hoeraaaaa!! Ruben is 1 jaar!!!
Heeeeej Grote Kerel, van harte gefeliciteerd en veel plezier met je taart!!
Wel flink erin meppen he want dat is zoooo leuk, en wij willen daar wel héél graag een foto van zien!! (hint, hint)
Groetjes Nathalie & Co
Hihi er komen een hele boel foto’s en filmpjes de camera’s staan op scherp!
alleen ons grote kleine man ligt nog styeeds te slapen Ouwe slaapkop
dus zodra hij wakker is zullen we hem even namens iedereen feliciteren.
Hadden jullie dat ook? zo’n hoe omschrijf je dat een beetje emotioneel gevoel bij de allereerste verjaardag?
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
quote:
Hadden jullie dat ook? zo'n hoe omschrijf je dat een beetje emotioneel gevoel bij de allereerste verjaardag?
Pfff…hoe bedoel je???
(ja dus, heeeeeeeel herkenbaar!)
Lieve Ruben, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!
Als je zo wakker wordt dan weet je niet wat je ziet!
Allemaal slingers en ballonnen, speciaal voor jou
Geniet er maar van!
Enne…pappa en mamma natuurlijk ook gefeliciteerd met deze grote, kleine kanjer!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Gewijzigd door - Bieb op 12 Jul 2006 09:37:36
Gefeliciteeeeeeerrrrrddd
Nou, nu geen baby meer heeeeeeeel veel plezier vandaag.
Nou en of dat ik emotioneel was met de eerste verjaardag, zeker bij die van Jessin laatst omdat hij de laatste is. Ik heb de hele dag rondgelopen met gemengde gevoelens whahahaha. Heeeeeel herkenbaar dus.
Lieve Ruben,
Heel hartelijk gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Maak er maar een feestelijke dag van met veel zoenen, post, cadeautjes en vooral lekker zelf in de verjaardagstaart graaien!
Je hebt een mooie geboortedatum uitgekozen dus je kunt altijd verzekerd zijn van feestelijke verjaardagen. Wij zijn namelijk tegelijk jarig! Dus jij bent mijn allerspeciaalste digitale vriendje!
Marianne, ik herken dat emotionele hoor. Ik kon op de eerste verjaardag van onze grote kleine dame ook alleen maar huilen bij elk schattig moment. Jarenlang droom je als je op TV een kindje in een taart ziet graaien van ook zo’n graaiend kindje, en ineens is dat moment er! Ik heb op die eerste verjaardag ook heel vaak teruggedacht aan diezelfde dag het jaar daarvoor. Je kunt die bevalling, het moment dat je familie de kleine voor het eerst ziet nog zo precies terughalen, alsof het gisteren gebeurde. Dat zegt ook meteen iets over hoe snel zo’n eerste jaar gaat.
Bij de eerste verjaardag van de tweede kleine mop was het minder emotioneel. Nog wel ontroerende momenten natuurlijk, maar niet dat ik echt moest huilen enzo.
Dus het went…
Nou Ruben, lekker genieten vandaag en laat nog even weten of jouw verjaardag net zo leuk is geweest als de mijne he?!
Liefs!
Groetekes, Sje
Ruben gefeliciteerd!
Grote vent!
En Marianne, ik dacht ook veel terug hoor die dag.
Nu nog, vorig jaar 19-7 is ze thuis gekomen, denk dat het dan pas wer even ophoudt!
Geniet van de dag, hij is zo voorbij!
En gef Ruben maar en dikke knuffel van Manon!
Tessie
ruben van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag .en heel veel plezier ,en dat je maar lekker verwent mag worden .papa en mama ook gefeliciteerd .met deze grote man .
groetjes marielle mama van
10-10-01
Lieve Ruben
Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag
Heel veel plezier
En papa en mama ook van harte met jullie vent
Snap je gevoel ook hoor had ik ook zo veel last van pfff
Hallo Ruben
van harte gefeliciteerd met je 1everjaardag
Groetjes van Bianca mama van Jeremy
Hiep-hiep-hoera, Ruben 1 jaar, gefeliciteerd!!
We hopen dat je een hele leuke dag hebt gehad (en papa en mama natuurlijk ook).
En zometeen lekker slapen, want ik weet nog van Joost 1e verjaardag hoe vermoeiend al die aandacht en indrukken voor zo’n dreumes kunnen zijn.
Groetjes, Thirza
He Ruben,
GEFELICITEERD met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad met HEEEEEL VEEEEL cadeau’s.
Ook papa en mama gefeliciteerd. Ben benieuwd naar de foto’s!
Groetjes Maaike
" border=0>" border=0>
[/img][/img]