Ruben is zindelijk

Jaaaaahhhhh!!! Ruben is zindelijk.
Hij heeft wel es waar het potje overgeslagen, want dat vond
meneertje maar nix, dus wou net zo als papa en mama meteen op de grote wc.
nou bril verkleiner gekocht en het ging eigenlijk meteen goed, op een enkel ongelukje na.

Maar nu een paar weken verder ongelukjes meer
op de peuterspeelzaal gaat hij naar de wc en bij opa en oma zonder problemen,
en zelfs als ik even de stad in ben met hem
ben zoooooo trots op Ruben.

En scheelt weer mooi wat centjes in de maand dus toedeloe luiers
(op de nachtluiers na dan)

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gefeliciteerd met de zindelijkheid van Ruben! Kan me voorstellen dat je trots bent! Inderdaad bespaard dat heel wat luiers per maand! Ik vind het geweldig voor je! groetjes chantal

Chantal

Super meid
Heel goed gedaan Ruben

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

fijn zeg!
Ruben je wordt echt een grote knul nu!

groetjes Gytha

heeeeeeeee goed zo grote vent

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoera, goed bezig Ruben!

Enne, het scheelt wel centjes wat luiers betreft, maar vanaf nu is het toiletpapier niet meer aan te slepen! Gelukkig is dat een stuk goedkoper dan luiers!

Groetekes, Sje

Hé hallo Marianne,
Dat is lang geleden. Ik had een hele tijd niet zoveel tijd om te computeren en toen wist ik m’n wachtwoord niet meer om in te kunnen loggen. Net vandeweek kwam dat wachtwoord weer bovendrijven en heb ik weer lekker wat bijgelezen op ikkeben. En nu log ik weer in en zie ik bovenaan in de rubriek 1-4 jarigen Ruben is zindelijk! Fantastisch! Joël ook net een paar weken!!! Geweldig dat ze blijkbaar nog steeds in bepaalde dingen gelijk op gaan. Gefeliciteerd! Wat kun je je dan trots voelen he als moeder! Ze worden wel heel groot nu he? Verder alles goed bij jullie?
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Lilypie Derde Ticker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Goed zo Ruben!
Hier ook zindelijk over dag, maar 'snachts nog wel een luier.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

zo wat goed mannen .heerlijk he geen luiers .scheeld een hoop gesleep en geld.
ja ja de mannen worden groot .dan gaat het hard hoor

groetjes marielle mama van tanja

quote:
Dat is lang geleden. Verder alles goed bij jullie? Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Het is zeker lang geleden meid.
Ben de laatste tijd niet erg actief op ikkeben, lees zo nu en dan es ff snel bij.
Want we zitten al weken in de verbouwing,
wil het zo graag voor de kerst een beetje af hebben, dus ben nu druk met de keuken
de woonkamer is zo goed als klaar, maar er is nog een hoop te doen.

Verder ook alles goed met jou en de jongens?

Groetjes Marianne mama van Ruben

Marianne,
Alles goed hier hoor. Het gaat vreselijk hard. Ik heb mijn handen vol aan die twee bengels. Sinds 10 maanden ben ik voor 3 dagen per week bijna 10 uur van huis. Heerlijk dat ik weer werk. Was tweeenhalf jaar bij Joël en later ook Daniël thuis geweest en toe aan het weer onder de mensen zijn. We hebben een lieve oppas die drie dagen oppast van 7.00 tot 16.45 bij haar thuis. Zij heeft een dochter van 15 maanden. Ons leven is dus wel aardig veranderd!!
Flinke verbouwing zo te horen bij jullie. Heftig! Ik las dat Ruben ook op de peuterspeelzaal zit. Heeft hij het naar zijn zin? Joël vindt het geweldig. Zodra hij de deur binnenloopt, ziet hij ons niet meer… Heel fijn dus.
Nou, ik probeer weer een beetje mee te lezen met ieders wel en wee. Leuk dat jij er ook nog af en toe bent!!
Groetjes en tot ikkebens dan maar weer.
Mariëlle