Ruben heeft een beschermengeltje

Ik weet nu echt even niet wat ik moet voelen ben onzettend boos, verdrietig, en toch ook opgelucht en bezorgd.
Ruben heeft wel zo ontzettend veel geluk gehad, potverdorrie zeg hij had er gewoon nu niet meer kunnen zijn…ppppffffff…

Hij kwam een huilend naar huis toe lopen en was helemaal klets en de klets nat.
Heb meteen zijn natte kleren uitgetrokken en hem onder de douche gezet.
Daarna ben ik met Ruben naar buiten gelopen, en hij moest mij precies maar dan ook precies vertellen wat hij gedaan had.
’‘Was op zich makelijk te achterhalen aangezien er allemaal natte voet afdrukken richting de weg liepen’’

…wat was er nou gebeurt…
Hij is stiekum over de grote weg gelopen naar de steiger toe, en is vervolgens in het water gevallen, helemaal kopje onder.
Hoe hij er uitgekomen is, is mij echt een raadsel!!!
Hij was van een soort trappetje gevallen, en heeft zeker toch 2 meter moeten zwemmen om er uit te kunnen klimmen.

Mijn maag draaide om toen ik daar op die steiger stond te kijken.
Zelf doet ruben er heel luchtig over, hij ziet de ernst er niet eens van in.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

O meissie wat verschrikkelijk eng !!!@#$%^&*( Ik kan me je opluchting, boosheid en verdriet mega voorstellen. Zou ook even niet weten wat hierop te zeggen verders. Blij dat je manneke lekker thuis is in elk geval hoor.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

owwwww pffffffffff is dat niet de nachtmerrie van iedere ouder. en ja je moet ze los laten dat weten we allemaal, maar jij zult dat voorlopig niet meer met een gerust hart doen, hoop dat je snel over de schrik heen bent

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

De schik begint nu eigenlijk pas wat te komen.
ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar ben juist heeeeel rustig gebleven.
en inderdaad je probeert ze een beetje los te laten en dan gebeurt er dit.
hij heeft dus nu ook straf en blijft voorlopig in huis, en met heel mooi weer achter in de tuin met de schutting deur op slot.

Ik kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit. Hij had inderdaad een beschermengeltje bij zich, of misschien wel twee
Groetjes, daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

och meis toch wat verschrikkelijk, kwap dat hij er op een of andere manier er is uitgekomen en wees blij met die bescherm engel het had heel anders kunnen aflopen, brrr heb het er helemaal koud van

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Dat heb ik wle geleerd in de afgelopen 18 jaar, op de momenten zelf kun je alles handelen, en dan daarna zit je te beven en weet ik wat niet meer is moederinstinct denk ik ofzo, dat je weet dat je op dat moment kalm moet blijven.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

jeetje wat schrikken zeg. kan me voorstellen dat je even niet weet wat en hoe je je moet voelen. zeker als je merkt dat hij er zelf de ernst niet echt van inziet. pfoe moeilijk hoor!! gelukkig is het inderdaad goed afgelopen.

Veel succes!!!

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh meid, wat een schok! En wat fijn dat het goed afgelopen is! Hij heeft echt een engeltje gehad!

Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Afgelopen vrijdag is onze oudste in het wijkcentrum bij de balletles op een reling van een soort galerij in de gang geklommen. 5-6 meter diep als ze gevallen was! Heb me er het hele weekend akelig door gevoeld. En nog als ik eraan denk. En nu ik jouw bericht lees, komt dat gevoel ook weer helemaal terug. Brrrrrrrrr…

Ik was net als jij boos (ze was met een andere mama naar balletles, we rijden om en om), verdrietig, opgelucht en bezorgd.

Alle liefs voor jullie!

Groetekes, Sje

pffff dat is echt schrikken getver!
Idd blij dat het goed afgelopen is! en hij heeft een engeltje bij gehad hoor.
Jou boosheid kan ik me voorstellen, zeker omdat je probeert hem een beetje los te laten!
Hopen dat hij er wel iets van geleerd heeft!

Dikke knuf

groetjes Gytha

Nou dan weet je ook even niet meer te reageren.

Moet je boos worden of gewoon blij zijn dat ie er uberhaupt nog is.

Wat moet jij je rot zijn geschrokken.

Ik zou niet hebben geweten wat ik zou hebben gedaan.

pfffffff

Groetjes

lon106

echt een engeltje boven zijn hoofd gehad,maar kan je woede verdriet ect ect voorstellen

dikke knuffffff

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Jeetje kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent. Je moet er toch niet aan denken dat het ook heel anders af kon lopen.

Ben blij voor jullie dat het goed afgelopen is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat een schrik! Gelukkig is het goed gegaan, maar jee. Wat besef je je dan hoe snel het mis kan gaan hè? Heel veel sterkte om deze schrik te boven te komen!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Schrikken is bij zo’n geval nog licht uitgedrukt! Wat een toestand. Hoop maar dat het snel beter gaat met jou en met Ruben.

Wel knap van hem dat hij op eigen kracht eruit is gekomen!

Gisteravond en vanacht toch even bij hem geweest want het was huilen geblazen.
dus ondanks zijn stoere gedragoverdag dat hij het niet eng vond, kwam vanacht het verhaal eruit dat hij toch erg bang was geweest, en niet dood wil.
’'en mama ik zal het nooit meer doen ''
Toch wel blij dat hij het een beetje inziet dat hij gewoon fout bezig was.

Maar nu nog het beeld uit mijn hoofd zien te wissen, zie constant voor me hoe het had kunnen aflopen.

Maar ben blij dat ik mijn mannetje nog heb pppfff… wat kom je er op zulke momenten achter hoeveel je van je kind houd al zou je ze soms achter het behang kunnen plakken.

Oh de schrik van elke moeder. Ik moet er niet aan denken. Wij wonen 1 straat naast het water. Ik hou ook me hart vast als morgan op onderzoek uit gaat dan hoor.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Vervelend dat-ie er zo’n slechte nacht van heeft gehad. Enige voordeel daaraan is dat-ie voorlopig wel uit de buurt van dat water blijft.

Geef hem maar een dikke knuffel van zijn favoriete digitale tante!

Groetekes, Sje

ow wat een schok zal dat geweest zijn
Pfffff voel helemaal met je mee
Gelukkig dan dat het goed afgelopen is
Hoop dat hij snel zijn rust vind en jullie ook
Dikke knuffffffffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Verschrikkelijk zeg. Dat had echt heel verkeerd af kunnen lopen.

En wat goed van Ruben dat hij zich er op wat voor manier dan ook zich zelf eruit heeft gekregen.

Daar zal je nog wel een paar nachten van wakker liggen denk ik

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker