Ruben de knuffel

Hier is Ruben - hij houdt er heel veel van om geknuffeld te worden! Overdags slaapt hij heerlijk, alleen 's avonds wil hij niet naar bed, dan huilt hij als hij zijn bedje al ziet! Hij blijft liever op, net als zijn ouders. Zit dat nachtbraken dan toch in de genen?
Oeps 't lukt me niet om hier een afbeelding toe te voegen. Ik voeg ze dan maar toe bij de categorie “Ikke ben (trots op)” want daar gaat het wel heel gemakkelijk…
Groetjes van Marja

Hoi Marja, ik heb de foto’s van ruben verkleind anders waren ze niet mooi te zien,je hebt een lekkere knul , hij is net 9 dagen ouder als onze Sofie.

Kussies

Bedankt! Een hele leuke site trouwens!
Hugz…
Marja

ikke zie geen foto

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

die staan ook op de site bri, dat zegt ze nog, ikkeben gek/trots op mijn kind

Kussies

Ikke blond ikke nit verder nagedacht

heb ze gezien
wat een knappe vent zeg wauw.

daar wordt amber gelijk verlieft op

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Zeg wat een knappert is ruben toch…

Bedankt voor de complimentjes - ik ben 't er helemaal mee eens!! Misschien wordt hij nog wel eens de ‘baby van de maand’?
Veel liefs allemaal!

Hoi Kimmetje - ik heb je homepage eens bekeken en jullie Sofie is echt een prachtig kindje! Wat een leuke foto’s ook! Kun je haar haarkleur nu al zien (op de eerste foto’s lijkt 't net alsof ze rossig haar heeft?), want bij mijn Ruben is het een onbepaalde kleur: soms lijkt 't blond, dan weer rood, ik weet echt niet wat het gaat worden! Heel veel geluk toegewenst!
Marja