Roze muisjes

… bij ons in de supermarkt € 0,05 duurder zijn dan blauwe muisjes? Niet dat het wat uitmaakt hoor. Als we een meisje krijgen, ga ik echt geen blauwe muisjes kopen, maar ik vind het wel een beetje raar. Hetzelfde product van hetzelfde merk, maar dan in een andere kleur gewoon duurder. Ach ja, wat me al niet opvalt tijdens het boodschappen doen

Groetjes Natasja

Je zou denken dat de blauwe muisjes duurder zijn want er worden procentueel meer jongens dan meisjes geboren.

Heb je het prijsverschil gemeld in de winkel? Ik zou het gewoon melden want het is inderdaad raar, dat verschil.

Groetekes, Sje

Ik moet zo nog even terug naar de winkel, dacht dat we nog gehakt in de vriezer hadden NOT. Maar ik ga eens kijken of het bij ons ook zo is.

Groetjes,

Michèle

Haha, ja!! Ik ga bij ons ook kijken

Het is wel heel erg raar… waarom zouden ze dat nu doen?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik denk dat het een fout is hoor. Werk zelf in een supermarkt en bij ons zijn ze even duur. Weet wel dat de prijzen pas veranderd zijn dus misschien zijn ze hem vergeten aan te passen?

Ben vergeten te kijken…

Groetjes,

Michèle

@Sje; Nee, ik heb het niet gemeld. Had er niet aan gedacht, maar ga het de volgende keer toch eens vragen. Ik moest er eigenlijk wel om lachen, ik vond het wel heel vreemd.

Groetjes Natasja

Dat is idd wel heel vreemd.

Hihi als ik er aan denk ga ik hier ook eens kijken!

Groetjes,
Sandra