Roy over iets meer dan een uur

2 jaar wordt…

tries daarna toch eindelijk meer tijd over heeft voor TRIES hihi (beetje te druk geweest te veel op me hals gehaalt enz)

Jordy het abc kan zeggen haahhaha linkt zo leuk, en tot 20 kan tellen, roy net als zijn broer de heledag roept WAAROM DAN?.. het regent mama ja jordy, jordy- en- roy samen, waarom dan? nou komt uit de wolken jordy en roy waarom dan? pffffffffffffffffffff DAAAROM hahaha., neee maar… soms… hahahah weer nieuwe periode

Tries

Liefs Tries

Ha die Tries!

Ik had er al aan lopen denken en wilde om 12 uur alvast een felicitatie plaatsen voor die kleine man van je haha!

Wat grappig trouwens! Ik zeg vandaag nog tegen mijn vriend dat Stephan nu toch écht in het “waarom dan?-tijdperk” is beland!
Hangt het in de lucht ofzo???

Nou, ik feliciteer je nog niet, dat doe ik echt morgen pas (flauw!) Gaat trouwens snel hè? Poeheeeee, twee jaar alweer! (oef, wat klink ik nu als een ouwe taart zeg, haha!)

Alvast een fijne dag hoor!!!
Felicitatie volgt morgen.

Liefs,

Groetjes, mamma van Stephan

waarom heet die periode de waarom dan periode? waarom is dat? waarohom waarom waarom waarom! ik wil het nu weten!

succes met het beantwoorden van de meest waanzinnige vragen,

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Whaaaaaaa, Mo!!! Niet op de site OOK eentje met waarom, waarom, waarom hoor, hahaha!!!

Gelukkig is het bij Stephan nog redelijk “beperkt”.
Maar het is wel al begonnen, want 3 dagen terug stelde hij de vraag nooooooit en nu al een aantal keren.
Ach, wel iets om creatief van te worden, haha! Ik bedoel: verzin maar eens een antwoord steeds (met “daarom” neemt hij geen genoegen )

Groetjes, mamma van Stephan

tanja zegt steed achter alles echt wel mama daar wordt je soms ook niet goed van hihihiihhhihi

knuffels en veel liefs marielle mama van tanja 10-10-01

Gefeliciteerd!!!

Hihi Lisa zit in haar ‘wat is dat?’-periode!!
Ook erg leuk om alles te moeten uitleggen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

hartelijk gefeliciteerd met je 2de verjaardag

groetjes ingrid