Roy heeft het super gehad!

Hij vond het super! was een drukke ochtend want ze gingen naar de bieb en een verjaardag gevierd hij viel dus met zijn neus in de boter hihi

Hij was niet blij toen we hem kwamen halen hij wilde nog wel spelen.

Alleen gelijk de eerste dag al een voorval

de juf kwam naar me toen dat Roy even weg was gelopen naar buiten (moeders hadden de deur open laten staan) Mijn eerste reactie was jeetje pfff gelukkig is er niks gebeurd later werd ik eigelijk toch wel boos het bleek ook nog te zijn dat er 3 moeders op de gang stonden te kijken hoe hij naar buiten liep, en niemand heeft hem naar binnen gehaald, tot dat Jordy riep waar is Roy! op het zelfde moment was ook de juf hem kwijt, en werd roy weer door een andere moeder naar binnen gebracht die al bij haar auto stond, en heeft die 3 moeders ook echt een uitbrander gegeven, uitleg was, ik niet weten, mijn kind ook keer weg!
pfffff Ze staan er boven op! zien en kind zonder jas naar buiten gaan dat hou je toch tegen?

maar ja wie ben ik!

Zo dat ben ik ff kwijt

Tries

Liefs Tries

Nou ja, dat is gelukkig goed afgekomen. Die moeders waren er waarschijnlijk niet met hun gedachten bij, ik heb ook wel eens staan staren naar een moeder die met een kinderwagen en klapdeuren stond aan te medderen.

Fijn om te horen dat ie het zo super had!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Nou das dan mooi een akkefietje op zo`n eerste dag, stom dat niemand hem zag joh. Wel erg tof dat ie het naar zijn zin had.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ze zagen hem wel! alleen deden niks…
ohhh daar gaat een kindje zonder jas aan grrrrrr

Liefs Tries

Beetje erg laks hoor, dat ze gewoon zo’n klein jochie zonder jas naar buiten zien lopen en laten gaan…
Gelukkig maar dat ze het op tijd in de gaten hadden.

En wat fijn dat hij het zelf zo naar zijn zin heeft gehad!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Nou da’s niet leuk, dat dat op de eerste dag gebeurt.

Wel leuk dat Roy het naar zijn zin heeft gehad.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

leuk dat ie het zo naar zijn zin heeft gehad?
maar wat ging ie dan buiten doen? ja, dat zal ie je wel niet kunnen vertellen.

maar juf zal nu wel extra allert zijn, dat ie zover niet meer komt.

staan er geen hekken om de school? hier zie ik dat nu overal, hekken. lijkt me wel handig, voor die kleintjes.

maarre: eerlijkheid gebied me dus te zeggen: ik zou het ook gedaan hebben maar ik vond het niet leuk op school, dus da’s anders dan.

veel succes volgende week: gaat ie dan meteen de hele week?

mo

leuke he dat hij het naar zijn zin heeft gehad ,ja lekker slim een kind zonder jas naar buiten .nou ik moet hier tegenwoordig ook de klip op de deur doen anders staat tanja bij de buren voor de deur

groetjes marielle mama van tanja

nou triesje ik zal het je sterker vertellen, laatst liep een van de … peuters met me mee naar buiten en liep met haar terug, bracht haar naar de juf en de juf blij en haar moeder??? die naast de juf stond … als blikken konden doden , ik zal nog eens een keer een … kind helpen zeg!

groetjes Kim, mama van

en