De meeste hebben mijn topic in wist je dat wel meegekregen denk ik.
Nu loop ik tegen het volgende aan. Dylano praat er zo goed als niet over alleen toevallig gister omdat ik toen zelf niet lekker was en hij wou verven en ik zei nu niet Dylano mama is een beetje ziek en heeft daar nu geen puf voor(papa was werken)
Hij vroeg is … al beter, ik zei ja want ze is nu in de hemel en daar ben je niet ziek. Hij gin cadeautje voor haar maken zei hij uiteindelijk niet gedaan.We gaan binnenkort met hem naar het graf om het iets duidelijker voor hem te krijgen.
Maar wat is nu het probleem, hij huilt echt om alles, als hij op moet ruimen, aan tafel om te eten, Als hij moet tandenpoetsen, pyjama aan etc etc. dat is zo niet Dylano dus zal hij het wel op die manier verwerken maar aan de andere kant is het geen uitproberen ik heb even geen flauw idee. Ook op school huilt hij makkelijk als er iets gebeurt. Vooral bij alles wat papa doet of zegt is het foute boelDie weet zich intussen helemaal geen raad meer.
Nog vb Zaterdag waren we bij Madelon en die is hem aan het kietelen vind hij prachtig en thomas de trein valt op de grond, jeetje hij was helemaal in verdrietig.
Ik laat hem even huilen en als hij dan niet zelf komt (meestal wel) ga ik er zelf naar toe en dan is het ook weer zo over.
Ook heeft hij momenten dat hij vreselijk dwars is. Hij moet 's avonds met papa opruimen en dan gaat het nee jij doen tegen René, Die is natuurlijk niet helemaal gekke henk dus dat gebeurt niet met gevolg weer krijspartij.
Lopen er nu 2 dingen door elkaar?? Mijn hart breekt alshij zo moet huilen maar wil ook wel uitkijken dat hij er niet van profiteert. Iemand ervaring of tips?
Liefs Michelle