behalve het rotzooi maken is Rico eigenlijk behoorlijk lastig de laatste paar dagen. vandaag is het wel op zijn toppunt. werkelijk niets is goed.
binnen niet, buiten niet,
buiten gilt hij de hele buurt bij elkaar als hij naar prikkelstruiken wil lopen en ik hem daar weg haal.
Binnen zeurt jengelt en schreeuwt hij ook behoorlijk vandaag en hij is ook de hele tijd moe. (waarschijnlijk hangt dat dus wel samen)
zit een beetje uit te zoeken wat nu wijsheid is,
negeren? helpt niet, in de box? helpt niet wordt erger! in de hoek? haha loopt hij constant weg en blijft tieren.
“nee nee NEEE!!!” Is vandaag zijn favo woord.
Hij ligt nu in bed en nu hopen dat meneertje even wat bij gaat slapen.
jeetje zeg wat een humeur!
Rotzooi maken met koek!
jeetje zeg wat een mannetje.
tja ik zou m toch zo min mogelijk aandacht geven en niet toegeven, uiteindelijk zijn ze daar dan toch op uit, wat voor aandacht dat dan ook is.
succes!!
liefs,
Rinske
zie topic hoe is het met jullie humeur??
Misschien heeft hij ook voorjaarsmoeheidje!
Tis altijd lastig als ze zo’n periode hebben, maar meestal gaat het toch wel weer over na verloop van tijd en is hij weer het lieve ventje dat je je het liefst herinnert! Zeker lastig als je je zelf ook al niet helemaal op en top voelt.
Praktisch qua koek: Je hebt van Zonnatura van die repen met fruit. Die zijn moeilijk te verkruimelen voor kleine handjes. Wel komen er bij het afhappen wat kruimels los, maar als je em in zn stoel zet, houd je het allemaal in de buurt en is het met 1 doekje opgelost.
Liefs
rijco heeft vandaag sesamstraat mini-ontbijtkoekjes meegenomen
heb er 2 gegeven omdat ze echt wel klein zijn,
hij vond het heerlijk!
met een vorkje werkte hij het binnen 5 minujten naar binnen haha,
op de laatste 2 stukjes na dan die gaf hij aan mij
we hadden er een dun laagje boter opgedaan omdat die dingen zo droog zijn anders.
maar er zaten kleine stukjes appel en rozijntjes doorheen.
nu zit hij de hele tijd: hmm! mmm!! hahaha
haha ja hoor, we zijn net lekker buiten geweest op het veldje,
hij heeft alles flink liggen onderzoeken, incl. het schors van de boom
nu ligt hij half in de box te slapen
@mamma van Rico:
Goed idee he die ontbijtkoek. Wij hebben die kleintjes ook en die gaan er zo in.
Ook de gewone ontbijtkoek vinden ze hier lekker.
Maar zou het niet alle dagen geven want dan heb je kans dat Rico er wat verveeld van wordt. Zou het dus afwisselen met andere koekjes.
Hier zijn de koekjes van Kabouter Plop en de Mega Mindy koekjes ook erg in trek. Heb je die al eens geprobeerd?
Ik eet ook geen brood met mijn vork hoor. Klap hem gewoon dubbel.
Groetjes Lisan.
@Lisan:
ik zal idd eens verder kijken anders gaat het natuurlijk vervelen ja
oh en de rede van het vorkje en de boterham: dan kan hij zijn moteriek een beetje oefenen. omdat hij nog niet met een lepel avond eten kan eten.
vooral nu niet nu ie en ziek is en aan’t puberen is
Hoi,
Nu zal Rico geen trek hebben in koekjes. Dus geen geklieder en rommel.
De stofzuiger zal tot hij weer beter is wat langer in de kast blijven staan denk ik.
Zit ie even in de ww. hihihi
groetjes lisan
hahaha
nou hij lust wel een paar hapjes van zn winnie the pooh speculaasjes (heb die vandaag ook in huis gehaald, toch weer wat anders)
maar toen voerde hij de rest aan de hond,
hetzelfde deed hij met zijn kip en appelmoes vandaag.
maargoed we kunnen niet alles hebben.
hij heeft wel vanillevla gegeten.
ben nu wat zuiniger met melk aangezien hij zoveel slijm aanmaakt.
jeetje ben nu wel offtopic
Nou, hier is ook ontbijtkoek aangeschaft.
Ik ging vandaag een paar boodschapjes op mijn gemak doen met Seth.
Hij mocht het mandje duwen, en liep gelijk op de ontbijtkoek af.
En wilde die hebben.
Normaal zou ik dat nooit geven, maar nu dacht ik… hmm… misschien wel een goed idee Dus Seth gaat morgen ook een keer ontbijtkoek proberen!
Liefs, Anne
haha lekker!
ik heb xl van peijnenburg ofzoiets gekocht
de helft nam rijco mee voor te kokkerellen.
en de andere helft eet ik op samen met rico hahaha.
hee maarre smakelijk!
oh weet jij of je verstopping kan krijgen door ontbijtkoek?