Hallo,
Wil mijn verhaal even met jullie delen… We zijn net terug uit het ziekenhuis, Kiki heeft het rotavirus. Dinsdag begon ze met spugen en diaree en dat werd steeds erger. op een gegeven moment bleef het maar lopen. Alles wat ik erin deed kwam er direct weer uit van onder. Woensdagavond werd Kiki steeds apatischer en reageerde ze nauwelijks meer. we zijn toen naar de huisartsenpost geweest en de arts stuurde ons direct door naar het ziekenhuis. Ze had uitdrogingsverschijnselen. ik ben me kapot geschrokken! Ik het ziekenhuis kreeg ze een sonde om ORS toegedient te krijgen. Dit leek direct aan te slaan. Donderdag hadden we goede hoop dat we naar huis mochten maar het begon op een gegeven moment weer te lopen. Hebben geloof ik wel 20 spuitluiers gehad… Vrijdag ging het eerst beter en toen werd het weer slechter. Uiteindelijk knapte ze zaterdag pas weer echt op en mochten we eind van de dag naar huis.
Nu thuis moet ons meisje weer aansterken. We hebben om de beurt bij haar geslapen in het ziekenhuis dus het wordt weer even wennen voor haar hier thuis. Vannacht heeft ze lekker bij ons in bed geslapen. Wil haar goed in de gaten houden!
Ik ben blij dat ik naar de huisarts ben geweest, voor hetzelfde geld hadden we het aangekeken en hadden we haar 's morgens in bed echt uitgedroogd gevonden… Moet er niet aan denken.
Nu thuis realiseer ik me eigenlijk pas wat we hebben meegemaakt. Ons lieve kleine meisje zo ziek…
Wat ik wel heb geleerd is dat je altijd je gevoel moet volgen en beter 100 keer voor niks naar de dokter kan gaan dan dat je je een keer echt vergist.
Hoop dat dit jullie bespaard blijft! En let goed op jullie kleintjes!!!
Groetjes Madelon