Rotavirus

Hoi,

Tijmen heeft nu al 2 weekjes last van ontzettende diaree. Zo erg zelfs dat het jochie in 3 dagen een halve kilo is afgevallen. Dat ORS spul is niet te z…

Hopelijk gaat het snel over anders moeten we naar het ziekenhuis want hij heeft uitdrogingsverschijnselen.

Groetjes
Monique

he jakkes zeg, wat zielig,nou hopelijk sterkt ie snel weer aan en moeten jullie niet naar het ziekenhuis.Geef hem maar een dikke knuffel van ons Sofietje

Zielig hoor! Altijd zo ellendig als die kleintjes ziek zijn…
Heel veel sterkte toegewenst en ik zal duimen dat hij niet naar het ziekenhuis hoeft!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)

jeetje zeg

een hele dikke knuffel voor het zieke mannetje en hoop dat hij snel opknapt

groetjes bianca

Jeetje… Wanneer moeten jullie naar het zh dan? Zal wel heel snel zijn dan, als ie al 2 weken last heeft van diaree. He wat erg zeg. Arme knul…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Bah, wat naar zeg! Heel veel sterkte hoor, en ik hoop dat ie niet naar het Zh hoeft. Da’s altijd zo’n heftige gebeurtenis voor zo’n kleintje! Sterkte!

He wat vervelend. En zeker voor het manneke zelf, hij zal zich wel heel rot voelen.
Ik hoop dat hij niet naar het ziekenhuis hoeft, das allemaal maar niks.

Heel veel sterkte en knuffel hem maar goed.
Een beetje verwennen is wel lekker in zo’n vervelende tijd.

Groetjes Miriam

Het is zo zielig voor zo’n klein manneke.

Veel sterkte.

Marty

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie steun. Inmiddels heb ik homeopatische tabletjes 2 dagen gebruik en of het daaraan ligt weet ik niet, maakt ook niets uit, maar hij is een stuk opgeknapt.
Zit nu weer op zijn oude gewicht van 10 kilo.
Alleen heeft hij nu een fikse keel ontsteking en hoest zich het laplazerus en heeft hoge koorts. Zal nog wel het zelfde virus zijn want die schijnt ook voor keel en oorontsteking te kunnen zorgen. met als gevolg dat hij weer niet eten wil!!! Gelukkig drinkt hij zijn flesje melk nog wel gewoon.

Och ja het blijven kinderziektes he.
Ze worden er sterker door (zeggen ze!!!) maar die gebroken nachten komen me nu onderhand wel de keel uit. maar ja als het bij die onschuldige kinderziektes blijft is het me wel waard!!! Maar goed dat we alles niet van te voren weten.

Nu luitjes de groetjes
Monique

pffffffffff, tja het weer zou nu mee moeten werken ,vochtig is het niet meer.Maar jeetje he, zo’n kleintje en dan zo benauwd brr sterkte ermee hoor

Kussies

Ik ben blij dat het ziekenhuis niet nodig is geweest, maar dit is OOK zielig hoor! Zo’n rot-keelontsteking!
Héél veel sterkte hoor!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)