Rot postbank

van de week me pc opgeruimd,cookies en bestande en schuif opruimen ect,is eens een keer nodig he

dus wil ff wat overmaken,vul alles is,geef aan wacht woord of inlog fout,denk zal wel weer in toetsen weer dezelfde melding

ik naar boven orginele papier van de postbank gepakt alles klopte weer in getoets weer fout en de mededeling dat ik nu geblokeerd ben,en moet nu dus alles opnieuw aanvragen
duurt 5 dagen grrrrrrrr

ga nu maar overschrijving boekje pakken,en weer op de oudewetse manier geld overmaken

ga nooit meer de pc cleanen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

he ja dat ken ik nou ook, voor je het weet heb je een paar x de foute code (je moet m ook wel eens veranderen en dan tik je per ongeluk, zoals ik, de oude code in) het is inderdaad zo dat je 5 dagen moet wachten, maar je moet maar zo denken; het is wel een veilige site, beter zo dan dat een ander geld van je rekening kan halen, nu wordt alles netjes weer opgestuurd! voila! succes met het invullen…
groetjes danielle

oo bianca balen .maar je moet niet alles op schone hihihihihiih .geintje
maar succes met in vullen .en die 5 dagen zijn zo weer om

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

[img]http://by.lilypie.com/tuLOp2.png" alt=“Lilypie 6th to 18th Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

Nooit cookies verwijderen had ik dus ook pas en geen nioeuwe code grrrrrrrrrr

en dan zooo vaak dat je er niet eens op komt! gek wordt je er van

Tries

ik heb het ook eens gehad. Had mijn man het wachtwoord veranderd en wel tegen mij gezegt, maar ik nam het op dat moment niet goed op, was druk met van alles en nog wat.
Zo heb ik dus tot 3 keer toe achterelkaar op de site proberen in te loggen en lag ik er ook uit.
Bij ons duurde het meer dan 5 dagen voordat je een nieuw wachtwoord kreeg. Heeeel iri!!!

Maar wel zo veilig inderdaad!!!

Groetjes Wiets

Gewijzigd door - Tiesie op 19 Oct 2006 10:01:51

ja erg irri

maar wat ik niet begrijp he,het inlog code en het ww waren allebei het zelfde voor ik de cookies verwijderd had

en toch zeggen het klopt niet grrrrr

nou nog 4 dagen hihihi ga aftellen als een klei kindje hoor

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Nog 2 dagen

Groetjes Wiets