Rot geschrokken

Hallo,

Vandaag even mijn hart van plaats voelen veranderen… Ons meisje zat in haar relaxje op de buro waar ze zo vaak zit. Nu was ze echter iets te hevig aan het schommelen en is er met relaxje en al van af getuimeld… Gevolg, een bezoek aan spoed (ze trok helemaal wit weg). Gelukkig was er buiten een dikke buil niets aan de hand. Maar ik voelde me zoooo schuldig. Iedereen weet dat je je kindjes niet op een verhoogje mag zetten, maar velen doen het toch. Het gaat immers altijd goed en zo zitten ze lekker dicht bij jou aan tafel of aan de buro. Gouden raad, doe het niet meer… Voor je het weet tuimelen ze eraf en dat is echt een slecht gevoel… Voelde me opeens een hele slechte mama… Moest er even uit, nu voel ik me wel beter, maar de hele ochtend een heel erg rot gevoel gevboel gehad…

Groetjes,

Een opeens heel voorzichtige mama

kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent!!! En idd, ik zet thije ook vaak in zijn wipstoeltje op tafel, zodat hij er wat meer bij zit… maar voor je t weet liggen ze eraf! Moet er ook echt op gaan letten!
Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Hoi Tamara,

Dit is zeker schrikken!
Wij hebben dit destijds met Elke gehad toen die nog baby was.
Ik ging haar badje vullen met water en dacht die blijft wel
liggen op de commode.
Ze draaide en viel er dus af.
Vreselijk huilen.
Wij moesten haar toen om de 2 uur wakker maken (ook snachts)
om te kijken of ze er niks aan had over gehouden (suf zijn ofzo).
Heb hier toen ook van geleerd.
Nu bij Anne (19 week) doe ik het zo als ze in badje moet dan
laat ik haar beneden bij mijn man en vul haar badje en daarna
haal ik haar op en kleed haar uit.
Mijn 2 zussen hebben dit destijds ook 1x gehad en namen mij niks
kwalijk.
Elke heeft er toen niks aan overgehouden.
Als onze Anne in de box ligt dan probeert ze op haar zij te komen
en te draaien.
Iets wat nog niet lukt overigens.
Ik laat haar dus zeker niet alleen liggen op de commode om iets te
pakken ofzo, want dan valt ze misschien ook een keer net als bij Elke
toen.
Gelukkig maar dat ze alleen een bult op haar hoofdje heeft.
Moest je haar ook om de 2 uur wakker maken?

Groetjes Heleen

hoi tamara,

pffffffffffff dat is schrikken!!! Ik betrap me er ook wel eens op dat lieke op tafel ligt ofzo en gauw even de telefoon pakken.
Probeer er wel op te letten.

maar gelukkig goed afglopen joh en heeft ze er niks aan over gehouden.

groetjes gytha

Ik denk dat iedere mama wel eens zoiets heeft meegemaakt…
Ik ook… Jeske kon toen net tijgeren en ik legde haar 's morgens altijd op mijn bed, terwijl ik me aankleedde… Mijn bed is van de grond af zo’n 70 cm hoog (kajuitbed)… Tja, ook niet opgelet en madam schuift zo van bed af…
Gelukkig was ze alleen flink geschrokken… Maar ik zet haar nu gewoon op de grond als ik me aankleed…

Hallo,

Bedankt voor de reacties… Zo voel ik me een minder slechte mama
Haar buil is al goed aan het wegtrekken. Ongelooflijk hoe snel zo een kleintjes “helen”. Ik moest haar 's nachts 1 keer wakker maken ivm sufheid, maar gelukkig sliep ze onmiddellijk terug in. Ze heeft gisteren wel veel meer gegeten dan ze normaal doet. Ben daar wel blij voor en hoop dat het blijft! Ze at maar net tegen de minimumgrens. Misschien is haar “eetmodus” geactiveerd nu… Ze heeft ook geslapen van 10 tot 6, dan gegeten en terug geslapen tot 9 uur. Dit was ook al 2 weken geleden. Ik merk dat ze nu wakkerder is. Ze heeft ondertussen al 100 gr fruithap binnen, iets wat anders nooit lukt… Dus een gelukje bij een ongelukje… Maar nog eens bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Tamara