Roosvicee

Welke roosvicee gebruiken jullie echt die bij de kindervoeding staat of die bij het gewone drinken staat? Zit er eigenlijk verschil in?

Mijn vriend had vandaag nl roosvicee meegebracht en ging met smaak naar binnen maar nadien was het vrij veel spugen en bij zijn groente was het echt verslikken met erg veel slijm wat eruit kwam, misschien toeval misschien te vol van zijn rijstwafeltjes of inderdaad de verkeerde roosvicee?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik gebruik altijd die bij de kindervoeding staat.

Groetekes, Sje

Roosvisee is een merknaam he dus gewoon even goed op verpakking kijken. Hier gewoon diksap van de ah en met kleine beetjes (asl maak ik het geloof ik zoeter dan pappa) gaat dat prima naar binnen.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ja heb normaal ook diksap, maar zitten geen toegevoegde suikers in bij de roosvicee die ik heb maar laat hem ff een paar dagen achterwege. vandaag helemaal want moet naar ene verjaardag dus gewoon (ouderwets) diksap met liga, dan morgen de rijstwafel om te kijken of het daar aan lag maar dat lijkt me sterk want daar zit helemaal niets in, en dan de volgende dag de roosvicee en dan kijken wat hij doet en anders is het fles leegkieperen want ik lust het absoluut niet en de rest hier ook niet

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker