Roosvicee

hey Meiden

Jesse is momenteel weer lekker aan het blaffen 's nachts. Ik gebruik hoestdrank van VSM maar dat werkt dus niet…
Ik vandaag naar de apotheek en daar adviseerde ze om hem een pcm te geven zodat ie lekker kan slapen en een lepeltje roosvicee(Zonder water) Dat zou z’n keel wat verzachten.
Wat vinden jullie hiervan?

liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

geen idee ben benieuwd wat voor reacties hier opkomen want kan niet zeggen dat ik het ooit gehoord heb of is het een speciale roosvicee?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nee gewone!!!
Ik vind het namelijk een betje raar! Die vrouw zei dat ze het zelf ook bij haar kinderen deed. Ik heb het nog niet bgedaan hoor wilde eerst weten wat jullie eravn vinden! Zo handig IKKEBEN!!

Liefs

Als ik eerlijk ben vindt ik het ook wel heel raar klinken maar wie weet

Groetjes Michelle

Lepeltje roosvicee voor het slapen gaan? Lijkt met geen goed plan voor de kersverse tandjes.
Ik zou eerder uitwijken naar thijmsiroop ofzo als ze dat op die leeftijd al mogen.

Groetekes, Sje

het zou misschien wrl kunnen het is wel zoet en vrooeeeeggggeeeerrr deden ze altijd een lepeltje stroop
je kunt het altijd proberen het kan geen kwaad

Ja he… Anders bel ik morgen gewoon even naar de HA of CB… Uhmm alsof die altijd goede adviezen hebben!! Hahhaha
Moet wel zeggen dat het hier wel mee valt met het CB

En Jesse is gister gerold! JIPPIEE!! En hij slaapt nu ook op z’n zij net als Morgan! Zo lief!!

Liefs

ie je het rollen komt vanzelf

Groetjes Michelle

Wilde ook thijmsiroop kopen vandaar dat ik ook bij de apotheek was.
Maar dat mocht hij niet hebben volgens haar…
Hij heeft nu nog geen tandjes dus dat is niet zo schadelijk denk ik…
Wat je zegt lin24 misschien moet ik het maar proberen… Maar mn gevoel zegt toch eigenlijk niet doen… lekker tweestrijdig weer

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Wat raar! Wij hebben de tijmsiroop van Daro, die is vanaf 0 maanden. Gewoon bij de drogist gekocht. Mag jouw kindje dus ook hebben.

Groetjes!

Dat dacht ik ook al! raar mens bij de Apo… Kijk het vanacht even aan en anders ga ik hetmorgen kopen… Hoop op een rustig nacht iig!! En Mriek hij is nu 33 weken dus klopt precies met sprong… en gaf je die thijmsiroop opeen speen of van een lepeltje?

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Thijmsiroop mogen ze al hebben en anders een ui naast zijn bedje en luuf. Allemaal dingen om zijn luchtwegen open te houden en het hoesten te verminderen. Enne Thijmsiroop kun je ook bij de drogist halen. Heb je geen last van die overjarige verkoopster.

Groetjes,

Michèle

Heel apart parecetemol voor hoesten vind ik maf toch???
En roosivice is juist dik toch en kleverig ?
Ik zou het na vragen bij de huisarts hoor ik heb er nog nooit van gehoord!
Ben benieuwd naar de uitslag!

Ik vind het een heel vreemd verhaal.

Ik zou het persoonlijk niet doen, aangezien er nog genoeg andere middeltjes zijn die ook goed helpen. Of inderdaad even navraag doen bij de huisarts.

Groetjes,
Sandra

Heb net Thijmsiroop gekocht gewoon bij de drogist
Als hij gaat slapen ga ik het geven dus ben benieuwd!

Liefs

Wij geven het met een lepeltje, omdat hij al goed van een lepeltje kan eten. Hopelijk werkt het!

Groetjes!