mijn zoontje heeft sinds vanmorgen een rood plekje op zijn geslachtsdeel (jongen).
kan dit het zelfde zijn net als rode billen alleen dan daar?
mijn zoontje heeft sinds vanmorgen een rood plekje op zijn geslachtsdeel (jongen).
kan dit het zelfde zijn net als rode billen alleen dan daar?
Kan schimmelplekje zijn. In de gaten houden want dan moet er een antischimmelmiddel door de dokter voorgeschreven worden.
Groetekes, Sje
Hij ligt nu in bed,… daarnaast heeft hij idd flink wat poepluiers gehad en erge rode billen.
Flink sudo opgedaan voor het slapen gaan.
Bij veel poepluiers (vooral bij tandjesluiers) heeft Erik ook altijd direct rode plekjes. Geen te dikke laag opsmeren hè? Er moet zuurstof bij kunnen om het te laten genezen.
Groetjes,
M
Nooit flink sudo op doen, dan kan er geen zuurstof meer bij. Sudo altijd dun smeren voor het beste resultaat.
Groetekes, Sje
Okeeej… maar bedoelde met flink… dat ik overal goed heb ingesmeerd…
Wat kan ik verder nog aan rode billen doen?
Mag op zijn geslachtsdeeltje ok sudo?
Ah, in die zin is flink geen punt als je maar dun blijft smeren.
Op piemeltje mag ook gewoon sudo. Bij meisjes worden de schaamlipjes en vagina ook ingesmeerd met sudo als daar luieruitslag zit.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 21 Dec 2009 21:37:36
okeeej…
het is echt zo zielig hij heeft super veel pijn en ik hoop dan ook dat het puur uitslag is en geen schimmel.
Kachel een tikje hoger en hem lekker een uurtje in zijn blote billen laten spelen. super voor zere billen.
Doe ik regelmatig (meestal wel als hij al een keer gepoept heeft die dag hihi)
Rens heeft dit ook wel eens en dan werkt bepanthene beter als sudo vind ik. Sudo gebruik ik om rode plekjes te voorkomen. Als er echt rode plekken zijn gebruik ik bepanthene meestal is het dan binnen 1 a 2 dagen over. Als het te lang duurt even naar de ha gaan.
Groetjes Ramona
In de blote billen, wil k graag doen…maar helaas is mijn zoontje een plas pret zelf… zodra ik dat doe … kunnen we zwemmen hier binnen
haha oh nee dan is dat geen optie nee! Misschien een keer een paar handdoeken in zijn box leggen en hem dan lekker een half uurtje in de box laten spelen met allerlei leuke dingen?
Groetjessss