Rood piemeltje

Hallo allemaal,

mijn kleine heeft een beetje een rood piemeltje. Het is precies in het midden van zijn piemeltje. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Ik las op internet dat het door wat sterkere urine kan komen. Ik moet binnenkort toch naar het CB maar ik was benieuwd of het jullie ook iets zegt? Hij heeft er geen pijn aan wat ik merk.

Groetjes,
Eef

Nick heeft ook wel eens een rood piemeltje maar dan zijn z’n balletjes of zijn billetjes ook rood.
Smeren met Sudocreme helpt hier het beste. Je zou het eens kunnen proberen om een paar keer per dag dik op te smeren…

Groetjes Bianca

Dik smeren heeft helemaal geen zin. Door er een dikke laag op te smeren “pak” je de huid in. Dun laagje is meer dan genoeg.
Waar is het piemeltje rood. Bij de plasser?? Ik zou dan aanraden om een paar keer per dag het piemeltje vast te pakken, voorhuidje naar achteren schuiven en schoonmaken met water. Misschien heeft er wel een verdwaald poepvezel gezeten en heeft voor iritatie gezorgt.

Succes.

Lilypie First Birthday tickers

Klinkt hooguit iets geïrriteerd. Er moet zuurstof bij kunnen, dus geen dikke laag sudo smeren. En lekker schoonhouden, maar uitkijken met de voorhuid. Die kan je nog niet terug schuiven, dus vooral niet teveel mee proberen te doen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja bedoel ook niet net als een bij een “grote” man helemaal naar achteren schuiven.
Maar er zit wel een beetje beweging in.

Nou ja ik hoop dat je het snapt

Lilypie First Birthday tickers

Haha. Ik snap 'm hoor…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker