Ik zag gister toen ik mijn kleine in bad deed dat zijn naveltje rood is aan de binnenkant. Wat kan ik daar het beste aan doen? Ik heb Sudocreme en zinkzalf in huis? Hij heeft er zelf verder geen last van en huilt niet als ik het aanraak.
Rood naveltje
Ik zou het eveb in de gaten houden desnoods een beetje creme opsmeren. misschien door wrijving wat geiriteerd.
Groetjes,
Michèle

Sudocreme kan geen kwaad toch? Ik dacht misschien als het open is dat het niet goed is om dat erop te smeren?
Je kan het toch ook op open billetjes smeren. Naveltje is niet veel anders, alleen bij een navel altijd goed opletten dat er geen infectie ontstaat. Maar je zie toch dat het niet open was??
Groetjes,
Michèle

Kan best dat de rand van de luier er een beetje langsgeschuurd is of zo.
Groetjes,
Michèle

Goed opletten met afdrogen dat je het daar ook goed droogt. Kan nl gemeen gaan irriteren. Jurian heeft het ook gehad, volgens cb kwam dit omdat al heel snel de navelstreng eraf was gegaan en het eigenlijk nog niet goed ingedroogd was. Beetje onzin vond ik… want hij was toen al 4 maanden ofzo en nooit last ervan! …
Sudocreme altijd goed… of bepathen ook ideaal. als het erg blijft evt een verbandje erover leggen als je het ingesmeerd heb zodat de pamper er niet langs kan schuren. Als het over is gewoon lekker niks erop doen… en goed drogen na het douchen/wassen.