door de hele sprong was dit een beetje op de achtergrond geraakt bij lindsey. maar nu d’r sprong weer voorbij is is het rondspoken in d’r bedje weer begonnen. vannacht twee keer eruit geweest om ze weer goed te leggen. de eerste keer lag ze op d’r buikje en een kwartslag gedraaid en de tweede keer had ze zich helemaal naar het voeteneind gewerkt. ze doet dit practisch elke dag dag wel maar dan met name overdag. maar ook 's nachts begint ze weer aardig rond te spoken.
ik heb het bedje al een tijdje op de ‘matrozen’ manier opgemaakt (laken dubbel en zo hoog mogelijk ingestopt, waarbij ze dan op het onderste gedeelte ligt en het bovenste gedeelte als laken gebruikt) ook heb ik aan allebei de kanten van de matras een handoek ertussen zodat ze het lakentje niet zo makkelijk los krijgt. tenminste dat zou dus de bedoeling moeten zijn want ze werkt zich er net zo makkelijk weer uit.
ze slaapt nu alleen maar met een pyama en dan dus het lakentje. een slaapzakje heeft ze geen zin meer in dit is nu alweer te warm voor d’r.
nu is mijn vraag hebben jullie hier misschien nog meer suggesties voor?
liefs,
Rinske