Rondspoken in bed

door de hele sprong was dit een beetje op de achtergrond geraakt bij lindsey. maar nu d’r sprong weer voorbij is is het rondspoken in d’r bedje weer begonnen. vannacht twee keer eruit geweest om ze weer goed te leggen. de eerste keer lag ze op d’r buikje en een kwartslag gedraaid en de tweede keer had ze zich helemaal naar het voeteneind gewerkt. ze doet dit practisch elke dag dag wel maar dan met name overdag. maar ook 's nachts begint ze weer aardig rond te spoken.
ik heb het bedje al een tijdje op de ‘matrozen’ manier opgemaakt (laken dubbel en zo hoog mogelijk ingestopt, waarbij ze dan op het onderste gedeelte ligt en het bovenste gedeelte als laken gebruikt) ook heb ik aan allebei de kanten van de matras een handoek ertussen zodat ze het lakentje niet zo makkelijk los krijgt. tenminste dat zou dus de bedoeling moeten zijn want ze werkt zich er net zo makkelijk weer uit.
ze slaapt nu alleen maar met een pyama en dan dus het lakentje. een slaapzakje heeft ze geen zin meer in dit is nu alweer te warm voor d’r.

nu is mijn vraag hebben jullie hier misschien nog meer suggesties voor?

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

het is de combinatie slaapzak/laken die ze te warm vind. een deken gebruik ik net als jij ook al een tijdje niet meer. bij lindsey precies hetzelfde als bij Bo, zodra het maar een beetje boven de 20 graden komt heeft ze t al behoorlijk warm. maar ik ga zeker is kijken voor die combi sleeper. had nog niet gedacht aan het idee van alleen een slaapzak nu is het bij ons boven ook behoorlijk snel warm hoor. we hebben een huis met twee etages (begane grond en 1 verdieping) en we hebben een plat dak, zodra daar maar een paar uur op een dag de zon op schijnt wordt t al behoorlijk warm. ben benieuwd hoe dat gaat wanneer het echt heet wordt…

liefs,
Rinske

echt waar?? ik heb er namelijk wel voor gekeken maar inderdaad alleen in nederland en dat werd toch echt iets te gortig. maar 150 euro valt zeker mee, dat heb ik er wel voor over. ik heb bij ons op de slaapkamer een plafondventilator maar dat werkt bij erge hitte ook niet. ga ik ook maar gelijk voor kijken.
nou ondanks de pijn in je mond ben je toch behoorlijk op dreef met de goede ideeen hoor

liefs,
Rinske

Tim ligt ook in een trappelzak in bed, maar dit voorkomt niet dat hij zijn hele bed doorgaat. Of hij ligt overdwars in zijn bed te slapen als je bij hem gaat kijken of met zijn hoofd bij het voeteneind. Soms ligt hij nog wel gewoon in de goede houding in bed, maar lang niet altijd. Vanmorgen lag hij dus op zijn zij te slapen met zijn hoofd bij het voeteneind. Het lukt hem zelfs gewoon te gaan staan in zijn bed met trappelzak aan. Helaas kun je weinig doen aan het rondspoken, dat is echt de leeftijd.

Groetjes,
Sandra

@sandra1980: ik zat zelf inderdaad ook al wel te bedenken dat het met de tijd wel over zou gaan. maar ik dacht misschien zijn er nog meer dingen te proberen. ik zie t lindsey over een tijdje ook wel doen, gaan staan met d’r slaapzak aan haha. moet soms ook wel lachen hoor, vanmorgen had ze zich helemaal naar het voeteneind gewerkt, lag een kwartslag gedraaid en ze lag op d’r buikje en lachen dat ze deed toen ik binnenkwam. nou ja dan moet je zelf ook wel lachen. alleen zo midden in de nacht is t wat minder want dan slaapt ze echt niet meer en moet ik ze dus echt goedleggen.

@wil25: kan me voorstellen dat dat heerlijk geweest is zeg. ik was ook hoogzwanger met de vorige zomer en was echt strontchagerijnig door die hitte, kon echt niks meer.

liefs,
Rinske

Hier wordt met de slaapzak ook heel het bed door gebanjerd denk inderdaad ook niet dat je dat tegenhoudt.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

nou ja, helaas pindakaas zeggen we dan maar. afwachten dan maar totdat t voorbij is.

liefs,
Rinske

Ja, ik moet soms ook wel lachen als ik zie hoe Tim er dan weer eens bij ligt. Laatst zat hij gewoon in zijn bed met zijn hoofdje naar beneden en sliep gewoon. Dat is pas een keer gebeurd en toen heb ik hem ook wel op zijn rug weer neergelegd. Maar vaak ligt hij gewoon door zijn hele bed te slapen. Gelukkig slaapt hij s’nachts prima en hoeven we er nooit uit voor hem. Maar s’avonds als we hem op bed gelegd hebben wil hij de laatste tijd niet altijd meteen slapen. Dan gaat hij met trappelzak aan gewoon in zijn bed staan. En lachen dat hij doet als jij dan binnenkomt. En dan moeten wij natuurlijk serieus blijven omdat we willen dat hij gaat slapen. Maar dat is dan niet altijd makkelijk, want het ziet er toch zo schattig uit.

Groetjes,
Sandra

Hier banjert Erik ook z’n bed door met een zomerslaapzakje aan, geen lakentje of dekentje meer.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik wou ze vanavond met slaapzakje naar bed brengen, maar was t vergeten tegen Daan te zeggen en hij heeft d’r vanavond naar bed gebracht. dus nu ligt ze toch onder het lakentje, ik hoop maar dat t goed gaat en dan morgen maar proberen met d’r slaapzakje. wie weet, en zo niet nou ja dan niet.

liefs,
Rinske