Rond 2 maanden veel huilen?

mijn zoontje van 8 weken,huilt s’avonds veel(niet achter elkaar hoor)!
hij doet dit al vanaf toen hij 5 weken oud was.
we hebben s’avonds nooit rust,we doen hem in badje en geven de fles.en dan nog huilen!niet tevreden dus!
troosten wil hij ook niet,hij wil niks,laten hem op bedje een poosje huilen,maar helpt allemaal niks.wat kan ik doen/wie heeft hier ervaring mee?
dit duurt van uur of 5 tot uur of 9!

ybruinenberg

klinkt als een huiluurtje (dat duurt vaak meerdere uren) en is meestal rond etenstijd. Ik heb er geen ervaring mee gelukkig, maar een kennis van mij heeft een kindje dat huilde van 20.00 tot 00.00 iedere avond en mijn neefje ook van 17.00 tot 22.00. Is meestal wel met 3 maanden over. Mijn achterburen hebben ook een baby en die hoor ik ook de hele avond krijsen. Het komt dus heel vaa voor.

Succes

22-12-2009 colin geboren

owja hier had ik het ook, was die periode ook zwaar overspannen dus ging er gewoon naast zitten huilen ^^ dus hier geen tips, duurde wel de hele avond,
het hielp weleens als iemand anders hem dan in zijn bedje legde maar voor de rest
meer dan een schone luier, eten geven, troost bieden, beetje wiegen beetje dansen, met hem door de kamer lopen? klassieke muziek luisteren een verhaaltje voorlezen of iets kan je ook niet doen… Wat een onmacht of niet?

Heb wel een keer gehad dat ik me huisgenoot de deur uit had gestuurd met hem van ga er maar een blokje mee rijden, zag hij helemaal niet zitten alleen met een baby in de auto, maar toen hij terug kwam (ik had heerlijk gedoucht) lag dim te slapen, lekker met zijn maxicosi enal in zijn bedje gezet, toen hij later wakker was bij de laatste fles overgelegd in bed… voor de rest geen idee.

owja ookal ziet het er niet uit op dat moment ^^ Het gaat echt over, het is alleen heel hard doorbijten, vond het zelf een hele moeilijke periode. In deze periode kan het dan ookgeen kwaad om hem afentoe even een avond naar een oppas te sturen.