Rond 2 maanden veel huilen?

mijn zoontje van 8 weken,huilt s’avonds veel(niet achter elkaar hoor)!
hij doet dit al vanaf toen hij 5 weken oud was.
we hebben s’avonds nooit rust,we doen hem in badje en geven de fles.en dan nog huilen!niet tevreden dus!
troosten wil hij ook niet,hij wil niks,laten hem op bedje een poosje huilen,maar helpt allemaal niks.wat kan ik doen/wie heeft hier ervaring mee?
dit duurt van uur of 5 tot uur of 9!

ybruinenberg

klinkt als een huiluurtje (dat duurt vaak meerdere uren) en is meestal rond etenstijd. Ik heb er geen ervaring mee gelukkig, maar een kennis van mij heeft een kindje dat huilde van 20.00 tot 00.00 iedere avond en mijn neefje ook van 17.00 tot 22.00. Is meestal wel met 3 maanden over. Mijn achterburen hebben ook een baby en die hoor ik ook de hele avond krijsen. Het komt dus heel vaa voor.

Succes

22-12-2009 colin geboren

owja hier had ik het ook, was die periode ook zwaar overspannen dus ging er gewoon naast zitten huilen ^^ dus hier geen tips, duurde wel de hele avond,
het hielp weleens als iemand anders hem dan in zijn bedje legde maar voor de rest
meer dan een schone luier, eten geven, troost bieden, beetje wiegen beetje dansen, met hem door de kamer lopen? klassieke muziek luisteren een verhaaltje voorlezen of iets kan je ook niet doen… Wat een onmacht of niet?

Heb wel een keer gehad dat ik me huisgenoot de deur uit had gestuurd met hem van ga er maar een blokje mee rijden, zag hij helemaal niet zitten alleen met een baby in de auto, maar toen hij terug kwam (ik had heerlijk gedoucht) lag dim te slapen, lekker met zijn maxicosi enal in zijn bedje gezet, toen hij later wakker was bij de laatste fles overgelegd in bed… voor de rest geen idee.

owja ookal ziet het er niet uit op dat moment ^^ Het gaat echt over, het is alleen heel hard doorbijten, vond het zelf een hele moeilijke periode. In deze periode kan het dan ookgeen kwaad om hem afentoe even een avond naar een oppas te sturen.

Ik heb een keer gehoord van een kind (kan best hier zijn geweest hoor), die dag en nacht huilde, ging ook van de een naar de ander, (had geloof ik iets met de heupjes lag me bij) dan weer een tijdje bij een tante was die het zat werd het kind weer doorgegeven naar de oma en zo ging het een rondje van een stuk of wat mensen… en zag je je kind vanzelf weer verschijnen, wat moet je anders? Maar gelukkig is het normaal aan de eind van de avond weer redelijk over, maar wat je er aan kandoen.

Lijkt mij ook een huiluurtje.
Geen tips, gewoon doorheen moeten, helaas.
Sarah huilde ook veel de eertse 3 maanden. Die had geen huiluurtje, maar huildagen, huilweken en huilmaanden. Poe hee, wordt je aardig leip van.
Op een gegeven moment ben ik maar heel egoïstisch gaan doen. Of ik er nou bij was of niet, ze huilde toch wel. En na twee maanden bijna niet slapen en slecht eten heb ik op een gegeven moment één uurtje van de dag mezelf rust gegund.
De keuken in, Sarah veilig in bed, en zelf koken en eten.
Anders was ik er aan onderdoor gegaan. Natuurlijk is het niet echt rustig, want je luistert toch nog elke 5 minuten of ze nog huilt, maar dan had ik tenminste mijn avond eten op.
Overigens was het na 3 1/2 maand helemaal over. Ze is nu echt een heel erg lief kind.

Lilypie First Birthday tickers

Klinkt heel herkenbaar en als een huiluurtje. Hier ook gehad. Maar was na 3 maanden over. Hier was het ook in de namiddag. Bij mij zat er niets anders op dan te gaan wandelen, daar werd hij rustig van. Ben zels door dikke pakken sneeuw gewandeld!!! Mijn zoontje is eind november geboren, daarna niks als sneeuw gehad zo’n beetje. Hij viel dan vaak in de wandelwagen in slaap. Maar het gebeurde ook wel eens dat zodra ik de wandelwagen en al geparkeerd had in de woonkamer hij weer wakker werd. Je kunt er volgens mij niet zoveel aan doen dan troosten en kalmeren. Vooral zelf rustig proberen te blijven…dat ging hier nog weleens mis ;-((.

Succes

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Die periode hebben we allemaal gehad denk ik. Gelukkig was het bij ons niet de hele tijd huilen maar ze wilde gewoon niet gaan slapen. Dus we waren wel elke avond bezig tot 22 uur en moesten om de beurt eten. Tot we er genoeg van hadden en het boek van Ria Blom hebben gekocht en rust en regelmaat hebben toe gepast. Ook is ze toen na de fles van 18 uur gelijk naar boven gegaan in haar eigen bedje en hebben we haar niet meer beneden in de wagen neer gelegd. En toen hebben we haar laten huilen. De eerste dag 45 minuten voor ze sliep, de tweede nacht 30 minuten en de 3e nacht 20 minuten en de andere dagen was het met 10 minuten even een inslaap huiltje en dan sliep ze. Jeetje wat duurde die eerste avonden lang maar ben blij dat we toen door gezet hebben. Volgens mij was dat met een week of 9 toen we dat gedaan hadden. Maar daarna wat een verademing dat je weer de avonden vrij had.

ow da hebben wij ook gehad meis, verschrikkelijk wij konden zelf nie meer normaal eten, serieus!
we gingen elke week (ene week schoonmama andere week mijn mama)daar eten, dat hebben we toen vroeger gezet want het was nie te doen met die schurk,maar echt waar het gaat over!
tips … wachten totdat het overgaat en proberen nie je haren eruit te trekken…