Rond 11 uur afgewerkt

Het is al een paar dagen feest (not) pippy sliep eerst altijd tot een uur of 10 ,
de laatste tijd is dat hooguit 8.45 uur dat die tijd een keer zou komen waren we op voorbereid, alleen…

mevrouw die is zelf helemaal afgenokt, tegen een uur of half 11, dan begint ze al in haar ogen te wrijven, gaat lopen duimen, valt vaker, word jengelig… vette ellende dus… en dan moet ze nog tot 12.00 uur want dan ist tijd voor haar middagslaapje, en om haar nu om 11.uur alweer op bed te leggen is ook zoiets! dan gaat ze dadelijk terug naar 2 slaappies…

maar ik word er ook moe van dat het elke dag om 11.oo uur al keet is hierow!

iemand een idee wat ik hiermee het beste kan doen ??

Als Morgan echt heel moe is leg ik haar wel eerder weg en dan slaapt ze vaak ook langer. Meestal na een drukke periode, maar anders even lekker op de bank zitten en een boekje lezen of tv kijken en dan in bed leggen dan is ze al wat rustiger en slaapt ze misschien ook wat beter. Heb je een idee waardoor ze zo moe is en onrustig??

Groetjes,

Michèle

Nee geen idee eerlijk gezegt… eventueel kiezen… (die zijn er flink aan het doorkomen, misschien nog eentje op komst…) of sprongetje… echt geen flauw idee… ja ik ga zo ook maar ff een boterham maken,want ze valt nu de pc aan, heeft de tv al 10x uitgezet, glas kapot… en vastgezeten tussen het traphekkie, dus ik zal zo maar eens ff in gaan grijpen… haar laten eten en naar bed toe doen…want zo worden we allebei nie vrolijk!!

Soms is eerder naar bed doen en daarmee langer laten slapen voor iedereen fijner dan je heel strak aan een schema houden. Dat heb ik in die 2 jaar al wel geleerd

Groetjes,

Michèle

Rens heeft dit ook een tijdje gehad. Toen zat hij om 11.00 al aan z’n brood en lag hij rond 11.30 op bed. hij sliep dan wel lang. Later redde hij het wel weer tot 12.00. Zou haar gewoon eerder op bed doen.

groetjes Ramona

nou moet zeggen dat ik geen strak schema heb, maar goed als het ineens wijzigd, is dit altijd ff aanpassen…
het is alleen zo dat als ik door de week ook ff wat dingen moet doen het wel zo handig is als ik weet dat ze iets red zeg maar, vorige keer had ik een afspraak bij de dokter, normaal heel goed te doen om 11 uur met haar, nu gilde ze heel de wachtkamer bij mekaar omdat ze moe was…
maar ja het zal wel een aanloop zijn naar een sprongetje ofz… ze kan er natuurlijk niks aan doen… heb haar nu ook aan de boterham zitten hoor, dan maar eerder naar bed, maar hoop wel ff dat ze tot 2 uur slaapt… want vanaf kwart over 8 vanmorgen mama moet ook ff rust hebben, heb vannacht amper geslapen omdat ik weer wakker werd met mijn allergische reactie,dus ikzelf werk ook nie helemaal mee, vraag me af of dat ook invloed heeft, nou ja weet ik eigenlijk wel zeker, als je jezelf nie goed vind beginnen de kids meestal ook te stuiteren !

15 maanden is een sprong he en daarna komt de 17 maanden en laatste sprong. Dus grote kans dat dat het is. Morgan sliep ook meer toen.

Groetjes,

Michèle

Senne is altijd om 11 uur helemaal afgepeigerd. Ze is wel vanaf 7.30 wakker meestal. Ze slaapt dan toch hooguit 13.30.
Dat is veel te vroeg dus ze gaat om 1600 altijd nog ff naar bed… ze slaapt dan niet maar het is even een rustpuntin de middag voor mama En Senne is even in een rustige omgeving en komt dan toch ff bij. En ze houdt het dan goed vol tot 19.30

Wat vind je vervelend aan 2 slaapjes eigenlijk? Kan je 2x op een dag ff bijkomen

Groetjes van Sascha en Senne

nou meis heb je advies opgevolgt, het haar net op bed gelegt, want haar boterham ging ook vol op de grond, had ze blijkbaar ook genoeg van! heb haar een boekkie gegeven, volgens mij ligt ze dat nu voor te lezen aan haar konijn,maar denk ga jij maar mooi naar je bed…die zal zo wel lekker in slaap vallen (hoop ik hahaha)

Hier betekede eerder slapen ook niet dat hij dan weer naar 2 slaapjes ging hoor. hij sliep dan gerust tot 14.30/15.00

nou daar teken ik vandaag ff voor ! heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten hahahhaa

Zelf ook even lekker languit dan he? Kun je er straks weer tegen.
Overigens is het hier niet Rens die aan het crashen is maar kan ik zelf m’n ogen niet open houden. Ga straks ook lekker effe plat
groetjes Ramona

Hier ook een doodmoe meisje dat al een dik uur ligt te knorren en pappa ook. Mamma even wat quilitytime met de pc en een heel erg aanhalige kater…

Groetjes,

Michèle

haha nou inderdaad afgepeigert, want het is nu half 3 en mevrouw ligt nog steeds nokkie mama heeft ff lekker sex in the city zitten kijken!

Hey daar, springt die kleine pippy van de ene in de andere sprong…??
Komt me bekend voor van een tijdje geleden… hihi, denk dat Jasper er ook weer middenin zit, maar idd die ellendige kiezen…pfff
Jasper gaat nu ongeveer naar 1 slaapje, maar als ie extreem vroeg wakker is s’ochtends dan trekt ie de ochtend ook niet en leg ik heb als ie moe en jengelig wordt toch gewoon op bed. Desnoods dan maar weer twee slaapjes, dat hebben we net een paar dagen gedaan (maar dan was ie ook al rond 4.30 wakker!!) en vandaag ging het weer prima met 1 langer slaapje (maar sliep vanmorgen tot 7.30 en dan lukt het hem wel om tot de middag vol te houden).

Pak zelf je rust ook een beetje als die kleine lekker ligt te slapen!
(ik lag hier vanmiddag op de bank te tukken…heerlijk!!!)

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ohh hier een meisje dat nog steeds standaard 2 of soms zelfs 3 slaapjes doet!
Tijden zijn wel wisselend hoor.
Hier moet ze om half 8 uit bed om de oudste naar school te brengen. Meestal gaat ze dan om half 10 even terug, en slaapt ze tot half 12. En dan van kwart voor 2 tot kwart voor 3 (dan moet ik haar weer wakker maken ) en als ze errug moe is nog gaat ze om 4uur/half 5 nog even!

Gelukkig slaapt ze snachts dan nog wel prima door
Wat de oudste heeft overgeslagen aan slaapjes haalt zij wel in!! (die sliep met 14mnd helemaal niet meer overdag…)

Ik zou niet zo vasthouden aan een schema. Gewoon als ze moeilijk gaat doen hoppa in bed, ook als ze niet wil slapen.
Klinkt misschien hard, maar ik heb liever dat ze boven in dr bedje huilt dan dat ze dat beneden bij mij doet en de boel afbreekt!
Maar meestal gaat ze toch nog wel even slapen, en anders is ze wel weer afgekoelt als ze een half uurtje boven is geweest.

ja da is ook zo hoor, ze heb vanmiddag tot 3 uur geslapen, dus helemaal prima hoor … geen probleem maar omdat ik 3 dagen werk… moet ik op maandag boodschappen doen, want op zaterdag hebben we ook nie altijd tijd,dus dat afwachten en geen schema hebben werkt hier nie altijd, en ze gaat inderdaad van de ene naar de andere sprong heb ik het idee (joeppie) , en bij haar zit er nog een flinke bak kiespijn bij,want die krijgt ze nu ineens allemaal achter mekaar, we hadden ook 3 goed zure luiers,dus zitten er nog wel een paar verstoppelt denk ik !

ah ja we zien morgen wel hoe het gaat, heb hier nu 3 dvd boxen liggen dus mama vermaakt zich wel hahha morgen ga ik voor 'de gelukkig huisvrouw’hahhaaa