doen jullie met dit warme weer de kids een romper aan of is een t shirtje genoeg britt heeft het erg snel warm en zweet ook erg snel

doen jullie met dit warme weer de kids een romper aan of is een t shirtje genoeg britt heeft het erg snel warm en zweet ook erg snel

Ik doe met dit weer wel een rompertje aan omdat het zweet opvangt en omdat het de luier goed op z’n plek houdt.
Groetekes, Sje
ja ha ha ik ook anders weet ik niet hoe het met die luier afloopt
wat je ook kan doen is een leuk rompertje met kort mouwtje
aantrekken , is dan net een t-shirtje!!
zijn die schoudertjes ook bedekt meteen
en vorige week toen het echt heel heet was, lag die van mij gewoon alleen in haar rompertje
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Dat doen wij hoog zomer inderdaad ook. Alleen rompertje en dan in de zomerslaapzak.
Groetekes, Sje
ja en dan ben ik de weekenden op de camping
daar is het snacht zo koud , dat ze in een slaapzak met lange mouwen ligt
en dekens!! en dan nog hele koude ijshandjes hebben smorgens
zal nu wel meevallen, maar afgelopen weekend heeft het nog gevroren snachts
hadden ze min twee gemeten in de tent, dan is het in de caravan ietjes warmer natuurlijk , maar daar heb ik wel met hele grote temperatuur verschillen te maken zeg
als ze naar bed gaat is het bloedheet in de caravan, en als wij naar bed gaan loop je te klapperen , gelukkig heeft ze nog een laatste fles en kan ik haar dan omkleden

Ik zou als ik jou was eerder het dekentje weglaten en haar een gewoon lange-mouwen-pyjamaatje aan doen in haar slaapzakje. Korte mouwen maar wel een warme fleecedeken klopt niet helemaal met elkaar voor mijn gevoel.
Overigens, je kunt een kindje beter te koud in bed leggen dan te warm. Inderdaad, wat je zegt, i.v.m. wiegendood. Een kindje dat het te koud heeft, meldt zich vanzelf en dan kun je er een laagje bij leggen in het bedje. Een kindje dat het veel te warm heeft, meldt zich niet altijd vanzelf met alle risico’s van dien.
Dus als je twijfelt tussen een warme en een koude versie van nachtkleding, kies dan voor de koude versie en dan merk je het snel genoeg.
Vergeet ook niet dat die kindjes in een ledikantje liggen, tussen een dicht hoofd- en voeteneind. Dat houdt ook warmte vast. Dus ze hebben het al snel warm genoeg.
Groetekes, Sje
ja inderdaad lange mouwen , geen broek , zomerslaapzak en als je persee wat er over heen wil leggen dan alleen een lakentje, fleece is zooooo heet!!

Senna ligt met romper en shirtje aan in de slaapzak. Verder ligt ze nog wel onder deken met laken omdat onze dame erg druk en bewegelijk is met d’r benen en armen en een lakentje trekt ze zo weg.
Al 3x geprobeerd ook dwars zodat we meer laken konden instoppen, maar zonder succes. Ze wordt verder niet heel heet wakker ofzo, ze slaapt ook aan de koele kant van het huis.
Groet Vanessa mama van Senna.

nu we het toch over slapen bij warm weer hebben, laten jullie eigenlijk 's nachts een raam openstaan op de babykamer? Grt. Sabine
ik weet niet of je echt een fleece deken gebruikt in bedje maar dat mag absoluut niet fleece ademt niet en dan gaan ze juist zweten misschien een tip?
Hier slapen ze met dit warme weer in hun romper en dan in de zomerslaapzak. Ik kijk altijd hoe ik zelf zou slapen met dit warme weer. En zo doe ik dat ook bij jesse en Jamai. Een dekentje zou ik niet doen als ze al een slaapzak aan heeft.
Hier zit het raam dicht. Maar dat komt omdat we zo `n screen voor het raam hebben, Smorgens vroeg staat de zon al op het kamertje van Jesse en Jamai en doordat die screen dan dicht zit blijft de warmte buiten.
liefs Diana