Rommelmarkt geweest

Zaterdag was er weer een gigantische rommelmarkt bij ons in de buurt.
Mijn schoonzus en ik zijn daar helemaal
verslaafd aan. Mijn schoonmoeder had het echter nooit gedaan, want zij krijgt mijn schoonvader nooit mee. Dus wij schoonmoeder ingeladen en huppetee naar de markt. Ik hoor haar nog zeggen dat ze niets wilde kopen, alleen maar kijken. Nu was het geval dat wij al geleerd hadden van de vorige keren dat mijn auto (bestelwagentje) echt mee moet. Dus met 2 auto’s op weg. Het was echt een super morgen. Met hele mooie koopjes. Maar mijn wagentje raakte zo vol dat ik zelfs tussendoor nog spullen naar het huis van mijn schoonouders moet brengen van (jawel hoor) mijn schoonmoeder. Het was vreselijk gezellig en oma wil de volgende keer weer mee. Wij hadden een geweldig schoolbord gekocht voor maar 2,50 (echt een koopje) en verder wat boeken. Hebben jullie misschien nog een tip voor een leuke markt in brabant?

Liefs Kristel

Nee, helaas geen tip.
Maar wat leuk zeg dat je schoonmoeder meteen helemaal verkocht was aan de rommelmarkt hihi

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Stille wateren hebben diepe gronden.
Ik ben trouwens bang dat opa het niet leuk vind als ze de volgende keer weer zoveel rotzooi mee naar huis neemt. Over smaak valt namelijk niet te twisten. Nu zijn mijn schoonzus en ik best wel op elkaar ingespeeld m.b.t. smaak, maar oma viel er echt buiten met dat betreft. Porseleinen beeldjes, porselein servies van goud, koperen voorwerpen. Nu is het een soort traditie dat mijn schoonouders elke sinterklaas hun kinderen een gedeelte van hun snuisterijen geven. Dus de angst sloeg ons om het hart dat we dit jaar deze bende mee naar huis gaan krijgen. Dus of het een goed idee was haar mee te nemen, weet ik niet.

Liefs Kristel

Hahahaha, ik moest ff lachen om dat laatste stukje hoor, hihi
Tsja, weet je in ieder geval wat je ongeveer kan verwachten met Sinterklaas

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Ga je volgende keer zelf op de rommelmarkt staan.
Tip; laat dan wel je schoonmoeder thuis!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jaaaaaaaa wij hebben komend weekeend de dorpsfeesten, dan is er ook een grote rommelmarkt ( ook veel nieuwe troep hoor ) Maar isse erg gezellig. We lopen elk jaar toch zeker een uur en dat voor zo`n klein dorpje.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

wij gaan 4 september naar Ravenstein. Die blijkt ook erg groot te zijn. En natuurlijk
wacht ik op de grote speelmarkt in Herpen.
Heb er al weer reuze zin in.

Liefs Kristel