Neeltje is steeds maar verkouden ( Minke ook maar die heeft minder last) . Echter nou is ze weer een stuk opgeknapt maar loopt ze zo te rommelen met haar voedingen. Ze zou moeten zitten op 5 x 180 +6. Dit is ook prima te doen, als ze doorslaapt. Nou raden jullie het al, dit is dus waar het steeds weer anders is. Ik snap er niets van, soms drinkt ze 2300 uur haar fles niet leeg en slaapt ze tot 0630 uur door, maar vannacht en gisteren bv heeft ze haar hele fles op om 2300 uur maar is ze 0400 uur wakker. Het vervelende is dat ze dan niet te “stillen"is met een speen, nee er moet een fles komen en anders is het huilen. Dus om ook met de hele familie ( na het flesje) weer verder te kunnen slapen, geef ik haar dan al haar eerste fles. Echter de rest van de dag zit ik dan in de knoei en krijgt ze dus vaak iets extra, al drinkt ze meestal niet al haar flessen leeg. Het rare is, ze KAN dus wel doorslapen, maar het elke nacht weer een ( minder leuke) verrassing als ze eerder"komt” zeg maar. Wie heeft hier ervaring mee en was dit een fase? Of zou het door haar verkoudheid komen dat ze zo rommelt… ik ben overigens met haar bij de ha geweest en die zei dat ze gewoon moest uitzieken. ( ze heeft geen koorts oid alleen verkouden en een loopneus en loopoor).
Zal ik toch maar rijstebloem gaan proberen oid? Volgens CB mag ze dat al prima… ik weet het gewoon even niet!
groetjes een trotse maar vermoede mama