Rollen met de ogen

Demi heeft doet de laatste tijd rollen met z’n ogen als hij de fles krijgt. Zou dit zijn omdat hij dan aan het poepen is? Of is dit vermoeidheid? Ziet er best raar uit…

Saskia

Lilypie Kids birthday Ticker

Is vaak van vermoeidheid, is bij dylano wel in ieder geval

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Joey doet het ook als hij moe is. dan vallen zijn oogjes dicht, maar doet hij heeel veel moeite om ze open te houden, en dan zie je de oogjes ook draaoien. Ik ben er wel aan gewend nu, maar eerst vond ik het maar een griezelig gezicht!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Dan zal ik er ook wel aan wennen…

Is inderdaad een beetje griezelig gezicht!

Lilypie Kids birthday Ticker

Bij morgan is het vermoeidheid. Als ze poept wordt ze rood en krijgt ze een boedha gezichtje

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

hahaha Michèle, een boedha:D
Als Joet poept word hij ook rood, en waterige oogjes en een hoop gekreun en gesteun erbij Dus ik weet altijd precies optijd wanneer ik weer met de doekjes aan de slag kan

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Morgan kan wel flinke scheten laten ook net voor ze gaat poepen.

Ha ha ha inderdaad en dan dat gekreun erbij. Monica Seles is er niks bij.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

rico heeft dat soms met de laatste fles en vooral als hij s’middags tot het avond eten en nog wat later delaatste fles zeg maar niet wilde slapen.
geen zorgen over maken
rico trekt ook aan zn oren dan of tenmminste hij probeert het, maar is dan vaak te moe en “zoekt” zijn oren en kan ze dan niet eens vinden zo moe is ie

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh morgan wrijft ook echt in der oogjes en alles wat ze wil lukt niet meer. Kruipen en zo. En ze gaapt ook heel overdreven en zo

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

jaaaa hahah ook dat! en als rico dan in bed ligt te rollen, komt ie uiteindelijk op zn buik en kan ie van moeheid zn armpjes niet meer opdrukken om terug te rollen of verder te banjeren…gaat dan maar krijsen hahaha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan zag je net ook op haar buik liggen en dan zie je gewoon dat plof op der gezicht en dan uiteindelijk draait ze maar op der zij en dan ineens is ze vertrokken Ze Slaapt nu gelukkig want ze was bekaf van het zwemmen ondanks dat ze van 12.00 tot 13.00, 15.00 tot 16.00 en 17.00 tot 18.00 geslapen had alleen niet aan een stuk dus ze was bekkaf net.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers