Rollen door de kamer?

Ik las net dat Dylano al door de kamer rolt?? Sofie rolt alleen van de rug naar de zijkant en weer terug naar de rug. Waarom kan ze nog niet naar de buik??? en dan ook weer terug??

Leggen jullie de kleine gewoon op de grond trouwens? of op een kleed ofzo?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Op de grond op het boxkleed of in de box. Dat rollen komt vanzelf joh, ineens gaat ze het doorhebben. Hier was het tenminste wel zo.

Groetjes!

Sofie is niet zo heel veel ouder als Dylano en op het cb vandaag zeiden ze ook dat hij heel vlug was ZEKER voor een jongen.
Is deze mama helemaal niet blij mee hou hem graag nog even klein is nl sowieso de laatste
Hij ligt inderdaad geregeld op een kleed op de grond. Maar net zo vaak ook in de box. Als mama het huishouden doet is het sowieso box.
Kleed heeft zo alleen weinig zin meer.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Is toch leuk als hij het zo goed doet, ik snap wel dat je m “klein” wilt houden. zeker de laatste, maar hij doet het gewoon erg goed!!! hartstikke leuk toch!!

Zoals de rest ook al zegt, komt vanzelf wel. De ene is nu eenmaal sneller in ontwikkeling dan de ander. En de een praat sneller, de ander kruipt sneller en weer een ander loopt sneller.

Tim rolde al heel snel van buik naar rug, maar anderom deed hij pas vanaf 5,5 maand. Maar toen hij door had hoe hij van rug naar buik kon draaien kon hij het andersom niet meer. Gelukkig duurde dat maar 2 weekjes, want wij bleven heen en weer lopen. Met 6 maanden rolde hij alle kanten op. Maar goed net als Mriek al zegt, ineens kunnen ze dat.

Dus lekker laten gaan, komt vanzelf.

Tim ligt trouwens meestal gewoon in zijn box.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Zoals de rest ook al zegt, komt vanzelf wel. De ene is nu eenmaal sneller in ontwikkeling dan de ander. En de een praat sneller, de ander kruipt sneller en weer een ander loopt sneller.

Tim rolde al heel snel van buik naar rug, maar anderom deed hij pas vanaf 5,5 maand. Maar toen hij door had hoe hij van rug naar buik kon draaien kon hij het andersom niet meer. Gelukkig duurde dat maar 2 weekjes, want wij bleven heen en weer lopen. Met 6 maanden rolde hij alle kanten op. Maar goed net als Mriek al zegt, ineens kunnen ze dat.

Dus lekker laten gaan, komt vanzelf.

Tim ligt trouwens meestal gewoon in zijn box.

Groetjes,
Sandra

@anne en sofie

Ben ook heel blij hoor dat hij het goed doet, maar iets minder snel mag wel hahahahha

Groetjes Michelle

Komt inderdaad vanzelf. Hier een dametje die voor alles de tijd neemt. Ze kan nu ook alleen nog maar achteruit kruipen . Een beetje vertrouwen in moeder natuur hebben zei mijn moeder pas tegen mij, en zo is het denk ik ook.
groetjes

Dan heb ik wel een hele hele snelle rakker.
Kwam zaterdagmorgen om hem wakker te maken.
Ligt meneer op zijn buik te slapen en ik heb hem toch echt op zijn rugje gelegd.
Roy is nu 3,5 maand!
Is geen toeval geweest, want hij rolt nu dagelijks van rug naar buik. Hij heeft wel wat moeite met het laatste stukje (van zij naar buik), maar geef je hem een vinger, dan trekt hij zich zo om. Hoef (en doe ik ook niet) ik helemaal niks aan te helpen.

[img]http://www.beebiesite.nl/final/home/images/tmp/58220.png" alt=“beebiehofkens.beebiesite.nl” border=“0”>

rico ligt regelmatig in de box maar die is beetje te klein ofzo die box van ons dus leg regelmatig een stoffen boxkleed op de grond met daarover een zeilen boxkleed ddan kan hij mooi met ruimte oefenen + hij knalt niet zo hard met zn boemes op de grond en dat zeile boxkleed is echt super want dan kan hij niet zo ver weg glijden als hij wil proberen te kruipen, dus dat is dan een iets vastere ondergrond voor hem.
rico rolt alleen van buik naar rug en verder doet ie nog niet veel heel hard krijsen als dat soms niet lukt

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ieder kind is eenmaal anders.

Mijn eerste rolde vanaf 6 maanden pas van rug tot buik. Kroop met 10 maanden pas. Terwijl de tweede al vanaf 4 maanden van rug tot buik rolde en nu al kruipt(hij is nu 6 1/2 maand oud).
Ik denk dat de tweede meer gestimuleerd is omdat hij zn grote broer ziet lopen Vind het hardstikke leuk om de verschillen te zien

Het komt allemaal vanzelf goed hoor! Dus maak je maar geen zorgen

Groetjes!

Ik maak me ook niet echt grote zorgen, maar zou het eigenlijk wel leuk vinden als ze het zou kunnen. we wachten gewoon af. en als ze het dan nog niet kan, wachten we nog iets langer, en dan gaat ze vast wel een keer lopen…haha

Geloof me bij de tweede wil je dat zo snel allemaal niet meer

Groetjes Michelle